• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-10-23 13:13:56 följande:
    Värst vad ni skriver. ;) själv är man snart i bollnäs och ska handla inför mammas kalas. Ikväll ska jag till min faster och hitta på något bus som mamma ska få på kalaset. Är det någon som har något förslag på tokiga saker? Välkomna ni nya! Fru T: skönt att du börjat bli lite bättre nu. Kom ihåg att vi inte får diskutera köp och sälj enligt fl.s regler. ;)
    Tack för påminnelsen! Låter som du har det bra där borta.
  • Skorpan08
    PojkMaffia skrev 2008-10-23 13:09:47 följande:
    för dom som villFEST hemma hos mig den 31 oktober med start 17-18 på kvällensenare utgång för dom som vill, man får klä ut sig om man vill det är ju ändå haloween.någon som är intresserad av att komma?
    Låter jättekul. Men vi firar min make den helgen.
  • PojkMaffia
    dinana skrev 2008-10-23 13:23:08 följande:
    Oj oj... vad roligt det lät... har ingen kostym dock, men hänger gärna på...
    du/ni är så välkomna! jag vet inte själv än om jag ska klä ut mig hehe
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 13:27:52 följande:
    Låter jättekul. Men vi firar min make den helgen.
    trist hehe men kul för er vi ska ha barnkalas på söndagen se hur pigg man blivit då fast man har ju endag o vila ut sig på hehe
    Jag är den jag är - like it or not
  • Marayah

Skorpan: jo då vi har det kanon. Var vaken ganska sent inatt bara för att skala potatis. ;) 2 kom jag i säng efter 15 kilo potatis var skakat. Hehe. Har massor att hjälpa mamma med. Kommer nog ca 50 pers. Mamma är måttligt stressad. Hehe.

Marko 031103, Filip 080621
  • Lucky Little Me

Tycker ni det är långt till vadstena, eller vill ni komma hit på fika nån gång? Känner ju inte så många här omkring så det vore kul å träffa lite nytt folk.

• thelifesaviour
    för dom som villFEST hemma hos mig den 31 oktober med start 17-18 på kvällensenare utgång för dom som vill, man får klä ut sig om man vill det är ju ändå haloween.någon som är intresserad av att komma?
    Jag skulle jättegärna komma! :)
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-10-23 13:32:32 följande:
    Skorpan: jo då vi har det kanon. Var vaken ganska sent inatt bara för att skala potatis. ;) 2 kom jag i säng efter 15 kilo potatis var skakat. Hehe. Har massor att hjälpa mamma med. Kommer nog ca 50 pers. Mamma är måttligt stressad. Hehe.
    Kul att förbereda fest för så många. Säg åt din mamma att ta en kopp kaffe och njuta av det fina höstvädret en stund.
  • Mammatill4a
    tyvärr har bf den 30/10
    Marayah skrev 2008-10-23 13:20:16 följande:
    Malin: knip tills jag kommer hem. ;) är ju inte många dagar kvar. :-P saknar ju sötnosen alma här. ;) va roliga dom är barnen. Filip och marko sitter bak tillsammans, filip var lite grinig nyss. Men marko pratad och skrattade med han så nu är han på bra humör igen. Nu ska vi in på albert och herbert affären.
    hihi, som de ser ut nu så kommer ja ju göra de, känner inget för tillfället och som vanligt kunde man somna till några minuter till VBÅ haha så dåligt är de pogrammet men nu ska man la orka med em iallfall tror ja, är allmänt seg idag, men en tvättmaskin har ja iallfall börjat med,
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 13:32:39 följande:
    Tycker ni det är långt till vadstena, eller vill ni komma hit på fika nån gång? Känner ju inte så många här omkring så det vore kul å träffa lite nytt folk.
    har tyvärr inget körkort och bil, annars kunde man ju ha åkt
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Lucky Little Me

Mammatill4a : synd. hade varit kul. har heller inte körkort :D

• Firstandhappy
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 13:49:54 följande:
    Mammatill4a : synd. hade varit kul. har heller inte körkort :D
    min mormor bor precis utanför vadstena åt skänningehållet så man kommer nog åka en sväng eller två...
Svar på tråden VI från Linköping