• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 12:45:32 följande:
    Du kan få köpa mina armband billigt. Knappt inte använda.
    Åh, det låter ju jättebra.. hur mycket vill du ha för dem?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-23 12:49:07 följande:
    Åh, det låter ju jättebra.. hur mycket vill du ha för dem?
    Nya kostar dom 145:-. Så vi kan väl säga 60:-. Jag kan ta med dom i morgon.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 12:52:59 följande:
    Nya kostar dom 145:-. Så vi kan väl säga 60:-. Jag kan ta med dom i morgon.
    Ah, men det låter ju bra. Funkar dem då?
  • dinana

Jag har en liten godisgros här hemma som tydligen fått tag på pappas godisskål.. Det duger tydligen inte med lunch, men sega råttor, skum överdraget med choklad och häxvrål gjorde tydligen dottern gott.

• Skorpan08

Dinana: på mig funkade dom ihop med småätande. Men jag hade inte ilamående så länge, bara till v. 10 när foglossningen gjorde entré.

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-23 12:59:04 följande:
    Jag har en liten godisgros här hemma som tydligen fått tag på pappas godisskål.. Det duger tydligen inte med lunch, men sega råttor, skum överdraget med choklad och häxvrål gjorde tydligen dottern gott.
    Jag hade gärna delat den godisskålen med henne. Är så godissugen och långt till affären. En nackdel med att bo på landet.
  • PojkMaffia
    för dom som vill

FEST hemma hos mig den 31 oktober med start 17-18 på kvällen
    senare utgång för dom som vill, man får klä ut sig om man vill det är ju ändå haloween.

någon som är intresserad av att komma?
    Jag är den jag är - like it or not
  • Marayah

Värst vad ni skriver. ;) själv är man snart i bollnäs och ska handla inför mammas kalas. Ikväll ska jag till min faster och hitta på något bus som mamma ska få på kalaset. Är det någon som har något förslag på tokiga saker? Välkomna ni nya! Fru T: skönt att du börjat bli lite bättre nu. Kom ihåg att vi inte får diskutera köp och sälj enligt fl.s regler. ;)

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Malin: knip tills jag kommer hem. ;) är ju inte många dagar kvar. :-P saknar ju sötnosen alma här. ;) va roliga dom är barnen. Filip och marko sitter bak tillsammans, filip var lite grinig nyss. Men marko pratad och skrattade med han så nu är han på bra humör igen. Nu ska vi in på albert och herbert affären.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    PojkMaffia skrev 2008-10-23 13:09:47 följande:
    för dom som villFEST hemma hos mig den 31 oktober med start 17-18 på kvällensenare utgång för dom som vill, man får klä ut sig om man vill det är ju ändå haloween.någon som är intresserad av att komma?
    Oj oj... vad roligt det lät... har ingen kostym dock, men hänger gärna på...
Svar på tråden VI från Linköping