• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Lucky Little Me

Jaha, små ställena mellan vadstena å skänninge e ju mega mysiga

Firstandhappy skrev 2008-10-23 14:20:51 följande:
    min mormor bor precis utanför vadstena åt skänningehållet så man kommer nog åka en sväng eller två...
  • Firstandhappy

ja hon bor på nån gård nästan inne i vadstena men ändå på landet, trevligt som attans på sommaren men blåser o är svinkallt på vintern..

• Lucky Little Me
    Firstandhappy skrev 2008-10-23 14:24:49 följande:
    ja hon bor på nån gård nästan inne i vadstena men ändå på landet, trevligt som attans på sommaren men blåser o är svinkallt på vintern..
    Ok. Jo det blåser ganska rejält här, typ som i Lule, det är också värsta blåshålet.
  • Lucky Little Me

länken funkar inte men jag e intresserad av å gå

• Marayah

Lucky little me: jag har körkort så jag skulle kunna dra med några som inte har. ;)

Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Har inte varit inne här sen igår kväll, min mamma sov över här så vi har umgåtts hela dagen medans Leo var på dagis. Vi gick på långpromenad i det fina vädret o har busat massor med Vincent Nu har hon precis åkt hem..

Gud vad ni har skrivit! Blir att läsa ikapp nu

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Lucky Little Me

Va kul, jag ska ha en liten träff med några från motala i nästa vecka om någon vill komma redan då. antingen torsdag eller fredag från kl 12 - man åker hem.
    Om vi inte blir så många kan jag fixa lunch annars har jag micro utöver ugn å spis om man vill ta med sej nå

Marayah skrev 2008-10-23 14:42:02 följande:
    Lucky little me: jag har körkort så jag skulle kunna dra med några som inte har. ;)
Svar på tråden VI från Linköping