• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-12 11:49:18 följande:
    jag vill oxå ha en bebis.men det blir inga fler.
    Hehe, jag får väl försöka hålla mig i 30 veckor till... suck.... har ju klarat av 1/4 nu i alla fall... och skulle liten titta ut 5 veckor förtidigt... så är det ju mer 1/3 liksom.... ja, nästan i alla fall..
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 22 dagar till UL
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-12 11:48:06 följande:
    sicken sötnos... vill också ha bebis.... NU!!
    Jag med! Blir ju bara mer sugen när man ser sötnosen. Men jag har inte så länge kvar
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Nej måste iväg och hämta Molly på dagis nu.. hon skall ju hämtas vid 12.. om 3 minuter... *orka*

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 22 dagar till UL
  • JePaLuLi

Jag sa till sambon att jag vill ha 100 bebisar. Han skulle snällt påminna mig under förlossningen
    Haha, när men en till efter den här får det nog bli!

• Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2008-11-12 11:44:27 följande:
    Jag fick äran att lägga in en bild på Malins underverk här
    Åh, så söt. Man kan ju inte annat än att bli sugen på nytt. Men så tänker jag tbx på graviditeten med Elin. Då går det över.
    Får vänta på barnbarn istället*L*
  • Leos och Vincents mamma

Åh, såå söt! Vill med ha en bebis till nu! Min bebis börjar bli stor nu, just nu busar o han o ställer sig upp mot allt, så nu är jag såå bebissugen igen! Ett till barn blir det här, om några år.
    Ser att lillen har Vincents mössa på sig O ibakgrunden ser jag Vincents babyskydd *blir nostalgisk*

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mandarin
    JePaLuLi skrev 2008-11-12 11:44:27 följande:
    Jag fick äran att lägga in en bild på Malins underverk här
    Jätte söt.
  • Fru T

Grattis till sötnosen Skrattande

nu har ja vart hos Bm å dom har hänt på livmodern å så.... mitt blodsocker va lite för högt tyckte dom (inte så konstigt kanske när ja satt å sög på karameller helatiden) så ja ska tillbaka å ta glukosgrej på fredag...

om 1,5 timma är det Ul som gäller

Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-11-12 12:19:45 följande:
    Grattis till sötnosen nu har ja vart hos Bm å dom har hänt på livmodern å så.... mitt blodsocker va lite för högt tyckte dom (inte så konstigt kanske när ja satt å sög på karameller helatiden) så ja ska tillbaka å ta glukosgrej på fredag...om 1,5 timma är det Ul som gäller
    Vad spännande. Första ul är ju såå mysigt!
    Lycka till!
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-11-12 12:19:45 följande:
    Grattis till sötnosen nu har ja vart hos Bm å dom har hänt på livmodern å så.... mitt blodsocker va lite för högt tyckte dom (inte så konstigt kanske när ja satt å sög på karameller helatiden) så ja ska tillbaka å ta glukosgrej på fredag...om 1,5 timma är det Ul som gäller
    Lycka till! Mår du bättre nu?
Svar på tråden VI från Linköping