• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-11-12 13:34:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-12 13:31:54 följande: Vilken duktig kille. Han är verkligen framåt.
    Ja, verkligen! Hinner ju inte riktigt med i hans utveckling, Leo var iaf 10-11 månader när han överhuvudtaget började intressera sig för att gå lite med hjälp av oss, så vi är inte vana vid detta redan nu, men det är kul oxå
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-12 13:36:46 följande:

Ja, verkligen! Hinner ju inte riktigt med i hans utveckling, Leo var iaf 10-11 månader när han överhuvudtaget började intressera sig för att gå lite med hjälp av oss, så vi är inte vana vid detta redan nu, men det är kul oxå
    Det är kul att se syskon vara så olika. Att redan när dom är så små så är dom redan sin egna individ. Toppen!
    Mina tre stora tjejer var alla väldigt olika i utvecklingen. Dom är fortfarande väldigt olika i sättet.
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-12 13:36:46 följande:
    Känner igen det där, Lucas är ju mkt tidigare med allt om man jämför med Liam. Nu väntar vi bara på att han ska börja knalla helt själv.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
    Skorpan08 skrev 2008-11-12 13:38:54 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-12 13:36:46 följande: Det är kul att se syskon vara så olika. Att redan när dom är så små så är dom redan sin egna individ. Toppen!Mina tre stora tjejer var alla väldigt olika i utvecklingen. Dom är fortfarande väldigt olika i sättet.
    Ja, det är jättekul
  • dinana

fick papper från bbb igår där man fick erbjudande om att fåå bedband 100 för 249 kr i månaden. lite fult tycker jag för jag har ju redan bbb och netalar 320 kr i månaden.. borde inte jag också kunna få betala 249 kr, som har varit medlem i över ett år?

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 22 dagar till UL
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-11-12 15:11:56 följande:
    fick papper från bbb igår där man fick erbjudande om att fåå bedband 100 för 249 kr i månaden. lite fult tycker jag för jag har ju redan bbb och netalar 320 kr i månaden.. borde inte jag också kunna få betala 249 kr, som har varit medlem i över ett år?
    Ring och prata med dom.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-11-12 15:21:33 följande:
    Ring och prata med dom.
    Ja, jag gjorde det.. men jag var så jävla trött på att sitta i telefonkö (20 minuter) så när de sa att de skulle koppla mig vidare och hamnade i en ny kö då fan la jag på... vilket slöseri med tid.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 22 dagar till UL
  • Fru T
    dinana skrev 2008-11-12 13:06:06 följande:
    Är det rutin att de gör NUPP i vecka 12 här? Jag tycker det låter hemskt det jag har läst om NUPP, men kanske för att jag är lite känslig. Tycker bara att det låter så hemskt att de skall sticka en nål i nacken på min lilla bebis...
    dom mäter bara nacken och det är frivilligt

väntar på att mannen ska skana in bild så ni får se

det gick jättebra, bebis sov som en stock me benen korsade men sen väckte Bm den å då sprattlade det och boxades för fulla muggar där inne

FY FAN VA UNDERBART DET VA!
    Åh vad jag längtar
    dinana skrev 2008-11-12 15:11:56 följande:
    Det är ju bara ett erbjudande som man får när man blir ny kund hos dem, det kanske gäller i 6 månader eller så. Vi hade så när vi blev kunder där. Sen får man betala full pris.
  • Fru T

ah juste uträkning för när det ska blivi till å när Bf är är inte ändrat me en dag så ja behöver inte tänka om å lilla pyret är fortfarande beräknad på min lillebrors födelsedag 30:e Maj

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping