• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-11-11 15:26:09 följande:
    Jaså? Linus är fint tycker jag. Är bara rädd att det är FÖR likt Lucas.
    min äldsta heter linus.14 åringar syns och märks kan jag lova
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-11-11 15:49:42 följande:
    samma här, han en kompis vars son heter det och den ungen är ODRÄGLIG...Vi är väldigt inne på Liam men samtidigt blir det ju som en förkortning på William
    hoppla.sådana ungar har man stött på ibland.en tog ett garnnystan och snurrade fast allt genom hela lgh och på alla möbler
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

Sixten är ett givet namn för mig om det tittar ut en pojke, det är efter min gammelmorfar som dog när ja va 8 å som ja hade en välldigt näre relation till...

Men ja vill ju att det ska titta ut en flicka ju å där är det helt stillestånd på namn har några men ändå neee inte liksom... skulle vilja ha ett lite äldre namn, gärna då från en äldre släckting men har inte hitta någe fint ännu... passar sig inte me Margareta eller Gunnel liksom

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour

vi har massa flicknamn :)

stina
    astrid
    agnes
    elsa
    alice

• Firstandhappy

får jag en flicka ska hon heta Tuwa

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:59:12 följande:
    vi har massa flicknamn :) stinaastridagneselsaalice
    Stina är fint men det har vi ju redan en kisse som heter

har några som ja tycker är fina men antingen så har nån i min närhet det namnet antingen som förnamn eller andra namn...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

å några av dom andra har ja haft katter som hetat gillar människonamn på mina kissar..

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-11-11 16:06:45 följande:
    å några av dom andra har ja haft katter som hetat gillar människonamn på mina kissar..
    Hihi. :)
    Stina är nog vår favorit.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:35:32 följande:
    Lukas och Linus låter ju jättefint!
    Tack
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-11-11 15:51:15 följande:
    min äldsta heter linus.14 åringar syns och märks kan jag lova
    Jag tror dig
    Fru T skrev 2008-11-11 16:06:45 följande:
    Samma här. sambon hade Rasmus som förslag, men det hette min katt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping