• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • sarabengtsson
    GoaSmulan71 skrev 2008-10-01 20:49:47 följande:
    sjbengtsson - Och du beställde på Mammarazzi?
    Japp =)
    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • gulloliver

Vindskyddet som man får till är ju så otroligt litet, är det någon som har sytt kardborrar fast eller gjort nåt annat så att det inte lossnar i sidorna på vagnen om ni förstår vad jag menar?
    Min son sparkar med fötterna så det glider upp hela tiden, eller finns det nåt annat bra skydd??

• MiaPiaFia
    gulloliver skrev 2008-10-02 18:21:34 följande:
    Vindskyddet som man får till är ju så otroligt litet, är det någon som har sytt kardborrar fast eller gjort nåt annat så att det inte lossnar i sidorna på vagnen om ni förstår vad jag menar?Min son sparkar med fötterna så det glider upp hela tiden, eller finns det nåt annat bra skydd??
    Åh, precis vad jag också gått och funderat på. Min dotter gör precis likadant!
  • gulloliver

Ja precis hur gör ni andra med vindskyddet?
    Nu får vi ha lite fart på tråden o ge lite tips o så!!

• Lillemy80

jag har den gamla modellen och undrar om det går att fixa nån anordning så det är lika enkelt att fälla ner ryggen som på dom nya. tycker det är bökigt med blixtlåsarna på båda sidorna.

• gulloliver

Lillemy80:har tyvärr inget tips om det, det var därför jag valde den nya modellen med spännband för jag tyckte det verkade dumt med blixtlås, kanske kan man köpa ett spännband och sy fast på nåt sätt, men har aldrig hört talas om det. Hoppas nån annan här har nåt tips till dig.

• Willes Mamma 08

Hej!

Undrar vad ni har i era vagnar nu till era små? lammskinn? åkpåse? filar?

Orkar inte läsa igenom hela tråden,men vad har ni för regnskydd till era BT jogger sittdel?
    Vi ha ett tullsa,men lixom de regnar ju in i det där hålet som blir inge mysigt alls!

Och sen,läste ja lite om de där med vindskyddet,håller helt o håller med er.men skulle man inte kunna sy fast nått slags resårband så att den fästes runt den där svarta runda saken som man justerar framhjulet med? bara en tanke!

Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08

Förresten är det någon som har bilder på sin sittvagn bt jogger i sitt galleri?

Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • sarabengtsson

Hej hej

Hoppas så att regnskyddet kommer imorgon =) Sen bär det iväg till mor min för att försöka sy på karborreband så att vindskyddet sitter bättre.

Ha en bra kväll Sara

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Hia

Har en Mountain Terrain-åkpåse i min BT nu, men den åker bara ner
    Vad har ni för åkpåse???

Svar på tråden BT-tråden 5