• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • steffo trish

Finns det en speciell tråd för syskonvagnar? Vill någon länka?

~*Stolt Mamma till Vackraste Em 050929 & LillPrinsen med BF 4/10*~
  • Mini Pantern
    InaFia skrev 2008-09-12 20:09:14 följande:
    Mini Pantern - Det finns ett som heter Valco från USA. Kolla i tråden för BT tvilling/syskon vagnen. Där kan du PM´a en tjej så får du veta hur du kan köpa det.
    Tack för ditt svar. Visste inte att det fanns en särskild syskonvagnen. Men jag har nu iaf beställt just ifrån Valco, så nu väntar jag med spänning på regnskyddet.

Men länka gärna till den andra tråden.
  • snugglebunny

Är det någon som har ett lammskinn i BT Jogger-sittvagnen? Var har ni köpt det i så fall? Funderar på att beställa från lammskinn.se men vet inte vilken storlek man ska ta och hur det funkar med selen.

• ekarny

Jag ställer en liknande fråga när det gäller åkpåsar. Vilka påsar passar en BT Jogger? Har någon haft Eldie (eller vad märket heter). En annan vi kikat på är från One three hill, tror de andvänds till UJ vagnar också någon som vet något??

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • InaFia

ekarny - jag använde en elodie åkpåse till sonen förra hösten/vintern och det fungerade alldeles utmärkt. kommer ha det i år igen fast i liggdelen med min dotter.

snugglebunny - jag har haft lammskinn. fick ett så jag klippte bara till det så det passade till sittdelen och klippte hål till selen.

• sarabengtsson

Hej hej

Funderar på att skaffa en bt jogger till vår snart 10 månaders son. Har idag en tungkörd brio. Har stört mig på regnskyddet till brion ett bra tag och undrar nu om regnskyddet till bt joggern. Är det bra? Funkar det vid ösregn? Någon som har bild?

MVH Sara

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • sarabengtsson

Hej hej

Ännu en fråga till er proffs =) Vad är det för skillnad på en 07 och en 08?

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • bebis08

Menar du en jogger så står det ALU på  -07 och ALUMINIUM på -08

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • ekarny
    sarabengtsson skrev 2008-09-17 13:38:10 följande:
    Hej hejFunderar på att skaffa en bt jogger till vår snart 10 månaders son. Har idag en tungkörd brio. Har stört mig på regnskyddet till brion ett bra tag och undrar nu om regnskyddet till bt joggern. Är det bra? Funkar det vid ösregn? Någon som har bild?MVH Sara
    Min syster har också en brio och hon upplever att suffletten är för "kort". När det kommer till joggern så upplever inte jag samma sak. Där är suffletten så pass "lång" att skyddet får en liten vinkel om man säger. Kan se om jag kan fixa någon bild på det till dig.
    Vad jag vet så är det väl färgerna som varierar lite från 07 till 08. Tex så är en röd 08 helt röd medans 07 har svart sitts. Det är inte fören man tittar lite längre bak i tiden så ser man skillnad på suffletterna bla.
    ¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
Svar på tråden BT-tråden 5