• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • gulloliver

Ekarny: Var o kände o klämde på en milano , men där var redan fel på den eftersom stången i suffleten går igenom tyget så där blir hål, sen tyckte jag där var liten plats för gossens små fötter, och min man gillade inte alls vagnen för den verkade ostabil och skranglig och tja va ska man säga, liksom plastig så därför valde vi en jogger istället. Men smaken är ju olika , men vi kände så, det kanske finns någon med annan erfarenhet här?

OHH gillade regnskyddet på länken ni skickade,nån som ska testa det???

• sarabengtsson

Vilket regnskydd, det jag länkade?

Hur är era vindskydd? Mitt bara lossar runt om =(

MVH Sara

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • EmmaKlemma
    sarabengtsson skrev 2008-09-28 19:53:46 följande:
    Hej hej tjejer!Är numera en stolt ägare till en röd bt jogger =) Weee vad kul!Hur sitter era vindskydd??? Det bara halkar upp hela tiden, någon som har ett bra tips om  hur man kan göra för att få det på plats?Vi köpte ett tulsa regnskydd men jag har hittat en hemsida (länkar) tror ni det passar???www.mammarazzi.nu/system/search/product.asp...
    Jag tycker vindskyddet sitter ganska bra, men om min dotter sparkar med benen åker det opp. Lite svårt att knäppa fast tycker jag
  • snugglebunny

Har samma problem med vindskyddet. Det åker upp jättelätt bara dottern rör lite på benen.

• GoaSmulan71

Vårt vindskydd sitter bra så länge dottern inte får för sig att sparka upp det. Men fruktansvärt svårt att få fast i tryckknapparna.

• lillabella

jag har oxå en jogger o hon i äffaren sa att vindskydden tyvär inte va så bra. mitt lossanar oxså runt om,suck...

• sarabengtsson

Kan man inte sätta ditt nått karborreband tro? Skall ta mig en funderare =) Vill gärna kunna använda det =)

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • snugglebunny

sjbengtsson: Det lät faktiskt som en bra idé....
    Tala gärna om ifall du kommer på en smart lösning.

Tycker det är lite konstigt att de inte kunnat fixa till vindskyddet på årets vagnar iaf. Jag tror att det är för litet och att resåren är lite för lös.

• Daggkåpa

Hej, vilken bra tråd jag hittade nu

Har en BT syskonvagn i svart. Undrar om någon har ngn erfarenhet/åsikt om BT:s olika åkpåsar, ska köpa en till lillasyster nu till vintern. Storasysyster har en i fleece (från vår teutoniaenkelvagn), men hon är ju som sagt större än lillasyster

BT har ju åkpåsar i dun, fleece, olika modeller mm - några tips?

Tack

• GoaSmulan71

Jag skickade ett mail till mamarazzi angående regnskyddet som ni länkade till tidigare och frågade om de visste om det passar babytravels 3-hjulingar. Detta är svaret jag fick:

Citerat ur mailsvaret:
    Hej
    Jag kan inte garantera att det passar då vi ej säljer den vagnen hos oss, men måttmässigt verkar det ok.
    Du har ju returrätt om det inte passar.

Med vänliga hälsningar,

Mammarazzi, Farsta C

Svar på tråden BT-tråden 5