• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • ekarny

Här kommer foto. Kanske inte dom bästa men du ser lite iaf.

Här sitter de en bit in och myser. Hoppas det hjälper dig lite sjbengtsson.

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • sarabengtsson

Hej hej!

Det verkar nu som om att det blir en ny bt jogger till oss JIPPI! Ville så gärna ha en röd =)

Någon som vet vad som ingår när man köper en? Är det beställningsvara?

MVH Sara

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • bebis08
    sarabengtsson skrev 2008-09-22 09:53:55 följande:
    Hej hej!Det verkar nu som om att det blir en ny bt jogger till oss JIPPI! Ville så gärna ha en röd =)Någon som vet vad som ingår när man köper en? Är det beställningsvara?MVH Sara
    Det som ingår är..... Vagnen...
    Du får väl med en "fotsack" som är i tunnt tyg, men funkar som lite "vindskydd".
    Annars är det inget extra med.

Jag tror att BP oftast har vagnar hemma,
    nu har de väl den med i kampanjbladet, fast till O.P...
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • snugglebunny

sjbengtsson: Grattis till ett bra vagnval!

Oftast är det nog så att man får beställa vagnen, så var det för oss iaf. De fick löpande leveranser men för att vara säker på att man fick den i tid. Men de kan ju råka ha en röd inne.

Regnskydd ingick, men annars får man köpa till om man vill ha åkpåse, skötväska etc.

• bebis08
    snugglebunny skrev 2008-09-22 10:00:47 följande:
    sjbengtsson: Grattis till ett bra vagnval! Oftast är det nog så att man får beställa vagnen, så var det för oss iaf. De fick löpande leveranser men för att vara säker på att man fick den i tid. Men de kan ju råka ha en röd inne. Regnskydd ingick, men annars får man köpa till om man vill ha åkpåse, skötväska etc.
    Här ingår inget regnskydd....
    Så det är nog olika på hur generösa de är om de skickar med ett sånt eller inte.
    Kallas kundfjäsk
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Elle

Jag fick också med regnskydd och min röda fina vagn hade de inne så den fick jag med mig hem direkt!

• ekarny

Vi fick köpa till regnskydd och myggnät. Iom att det är en "budgett" vagn så ingår inte lika mkt i ett BT köp som om det våre ett köp av de större märkena.
    De hade hemma men vill man vara säker så ring in och få säkert besked. Det tar ju inte lång tid för dom att få hem BT vagnar.

Idag såldes vår Jogger så nästa vecka bär det iväg till proffsen och inskaffar en Milano och kollar in de nya syskonvagnarna. Även de på blocket . Vi har ju god tid på oss än så länge och vi håller det hemligt *ssschhh*

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • apan mittemot

Behöver lite hjälp här, har bytt från liggdelen idag till sittdelen eftersom lillkillen nu oftast vill sitta i sin vagn. Men självklart har jag slarvat bort bruksanviskningen. Tror att jag har fått ihop det mesta rätt, men jag får inte till justeringen av ryggstödet. Jag fattar att man ska kunna reglera med bandet, men inte hur remmarna ska kopplas ihop för att det ska fungera. Just nu är det bara två remmar med fyrkantiga metallgrejer längst ner som hänger på var sin sida om ryggstödet. Hur ska man fästa dessa?

Svar på tråden BT-tråden 5