• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • linus
    Joico skrev 2008-10-14 10:57:31 följande:
    Varsågod har det löst sig?
    Tack hon fick ordning på den sen
    Det verkar vara vanligt att man inte får på sittdelen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias & Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • sarabengtsson
    Vagnen med vindskydd ordentligt fastDet sitter fast med kardborre och resårbandFiffigt va =)
    Klicka på bilden för större =)

Har nu sytt på resår/kardborreband och vindskyddet sitter nu som gjutet, även med en stor åkpåse i =)
    Har andvänt makens gamla "benskyddsflärpar" resår med kardborre, funkar kanoners =)
     Sara
    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Willes Mamma 08
    sarabengtsson skrev 2008-10-15 19:19:59 följande:
    Klicka på bilden för större =)Har nu sytt på resår/kardborreband och vindskyddet sitter nu som gjutet, även med en stor åkpåse i =)Har andvänt makens gamla "benskyddsflärpar" resår med kardborre, funkar kanoners =) Sara
    åh toppen att du delade med dig Ja ska genast göra så  på våran,men har dock bara vanligt kardborre. vet inte ens va "benskyddsflärpar" är ,hihi!
    Men de borde ju funka me vanligt kardborre med ,utan resår så att säga.bara de att flärparna blir lite längre Får fråga o bolla lite med min sambo,han e bättre på o sy än ja,hhehehe!
    sarabengtsson skrev 2008-10-14 10:45:41 följande:
    Ska kolla direkt, de var ju personalen på babyproffsen som satte ihop vagnen. hm?Tusen tack!!!
    Ja babyproffsen e inte alltid pålitliga...egen erfarnehet och hört av andra!
    Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08

måste bara fråga,vart köper ni era stora reflexer till vagnarna? behöver de ja me!

• Bästamorsan

Nån som har måtten på BT:s fotsack?
    På ett ungefär.
    Bredd upptill, nertill och längd.
    Tänkte sy ett enkelt nämligen.

=)

• Bästamorsan

Har en BT syskonjogger och den är kanon!
    Är enkeljoggern lika bra?
    Ge mej positivt jämfört med Emmaljunga scooter ni som haft båda =)

• Eleora

Hej tjejer!
    Nu har jag införskaffat ett Axerl och Ida regnskydd. Det är lite kort, men det är bara den nedersta delen som sticke rut, så o man bara har vindskyddet på under så går det. Det blir ju blött i det tyget, men det är ju inget som barnet blir blött av om man inte är ute i evigheter (är själv inte ute i skog och mark direkt. Ställer mig i skydd när jag hittar det om det regnar mycket).

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • GoaSmulan71

sjbengtsson - Har du fått regnskyddet än? Och i så fall skulle jag gärna vilja se en bild hur det ser ut på vagnen.

• Willes Mamma 08

Verkligen tyst i denna tråden kollade lite på blocket för skojs skull,på BT jogger och det e verkligen skrämmande va folk ljuger,ah el inte e medvetna om vilken årsmodell de har på vagnen, en del uppger att vagnen är en -08,vilket det verkligen inte är när man ser på bilderna på vagnen!

Så om nån ska köpa vagn på blocket,kolla för guds skull upp att det verkligen är just från den årsmodellen ni är ute efter,annars kan ni lätt bli lurade!

Svar på tråden BT-tråden 5