• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • ekarny
    apan mittemot skrev 2008-09-25 13:04:45 följande:
    Behöver lite hjälp här, har bytt från liggdelen idag till sittdelen eftersom lillkillen nu oftast vill sitta i sin vagn. Men självklart har jag slarvat bort bruksanviskningen. Tror att jag har fått ihop det mesta rätt, men jag får inte till justeringen av ryggstödet. Jag fattar att man ska kunna reglera med bandet, men inte hur remmarna ska kopplas ihop för att det ska fungera. Just nu är det bara två remmar med fyrkantiga metallgrejer längst ner som hänger på var sin sida om ryggstödet. Hur ska man fästa dessa?
    Dom tar du upp, över och runt ramen på vardera sida. Fäst sen genom att ta remmen in i metallklämman så att säga. Hoppas du förstår.
    ¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • apan mittemot
    ekarny skrev 2008-09-25 19:10:28 följande:
    Dom tar du upp, över och runt ramen på vardera sida. Fäst sen genom att ta remmen in i metallklämman så att säga. Hoppas du förstår.
    Ja det fixade sig till slut. jag lyckades klura ut det själv faktiskt men det tog en stund. Tack ändå för svaret!
  • Hia

Hejsan på er!!
    Jag är stolt ägare till en brun BT-jogger sedan 1 vecka tillbaka
    Har inte hunnit kika runt så mkt här inne ännu, men hoppas få se lite smarta idéer & pimpade vagnar....
    Själv ska jag fixa sittdyna till våren iaf

• Eleora

Hej! Köpte en grå BT-jogger (-09) idag, är helnöjd efter premiärturen! Har en fäll i och en rosa Skip hop saddlebag som jag satt på handtaget, eftersom det är den jag hade hemma.. sitter annars på vår Bee) funkar, men inte mycket plats för händerna. Vad har ni andra med jogger för skötväskor? Som inte slår i knäna när man går?

Fik inte med regnskydd, finns det något genomskinligt eller är det ett trist Tullsa som gäller?

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • gulloliver

hej hänger på lila Ia, men jag köpte en svart idag, sååå nöjd, men har samma frågor som dej lilla Ia!

• Eleora
    gulloliver skrev 2008-09-27 20:11:37 följande:
    hej hänger på lila Ia, men jag köpte en svart idag, sååå nöjd, men har samma frågor som dej lilla Ia!
    Gutt! Hihi...
  • Mizz K

Hej hej!
    Måste fråga er som äger en BT syskonvagn vad ni har för regnskydd till en sittdel och en liggdel monterad?En väninna har precis köpt ett från tullsa men hon tycker inte den sitter nå bra och att det inte finns nåt att "fästa" i!
    Svårt för mig att svara, har haft en syskonjogger men med två liggdelar, har twins..
    Tacksam för svar!

Emilio & Giovani MINA SMÅ PRINSAR
  • InaFia

Mizz K - Köpte ifrån Valco i Usa. Det är igentligen till två sitt men det fungerar alldeles utmärkt till en sitt och en ligg.

Lilla Ia - Jag har en skip hop skötväska som jag e jätte nöjd med. Och tyvärr e det Tullsa som gäller för det finns inga genomskinliga i Sverige om inte du beställer från Valco i Usa.

Ni som vill komma i kontakt med valco inboxa en tjej som håller till i syskon/tvillingvagns gruppen.

• Eleora
    InaFia skrev 2008-09-28 14:27:34 följande:
    Mizz K - Köpte ifrån Valco i Usa. Det är igentligen till två sitt men det fungerar alldeles utmärkt till en sitt och en ligg.Lilla Ia - Jag har en skip hop skötväska som jag e jätte nöjd med. Och tyvärr e det Tullsa som gäller för det finns inga genomskinliga i Sverige om inte du beställer från Valco i Usa.Ni som vill komma i kontakt med valco inboxa en tjej som håller till i syskon/tvillingvagns gruppen.
    Tack! Vilken sorts Skip Hop har du?
  • InaFia

Lilla Ia - Jag har Skip Hop Duo.

Svar på tråden BT-tråden 5