• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • ekarny

Är det någon som kört Milano? Verkar den stadig? Velar om jag ska he en Milano eller en annan liknande... Gillar ju BT...

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • sarabengtsson

Hej hej tjejer!

Är numera en stolt ägare till en röd bt jogger =) Weee vad kul!

Hur sitter era vindskydd??? Det bara halkar upp hela tiden, någon som har ett bra tips om  hur man kan göra för att få det på plats?

Vi köpte ett tulsa regnskydd men jag har hittat en hemsida (länkar) tror ni det passar???

www.mammarazzi.nu/system/search/product.asp&catid=0&container=0&branchid=2&id=521

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Hestia

Lilla Ia - Du har ingen bild på din vagn? Tycker att den grå låter så fin men har inte sett den i verkligheten!

• sarabengtsson
    Eleora skrev 2008-09-27 20:01:46 följande:
    Hej! Köpte en grå BT-jogger (-09) idag, är helnöjd efter premiärturen! Har en fäll i och en rosa Skip hop saddlebag som jag satt på handtaget, eftersom det är den jag hade hemma.. sitter annars på vår Bee) funkar, men inte mycket plats för händerna. Vad har ni andra med jogger för skötväskor? Som inte slår i knäna när man går?Fik inte med regnskydd, finns det något genomskinligt eller är det ett trist Tullsa som gäller?
    Den grå var jättesnygg, men hade bestämt mig för en röd sen innan, men blev allt lite vimsig när den grå stod i affären =)

Hur vet du att det är en 09:a?
    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Eleora
    sarabengtsson skrev 2008-09-28 19:59:52 följande:
    Den grå var jättesnygg, men hade bestämt mig för en röd sen innan, men blev allt lite vimsig när den grå stod i affären =)Hur vet du att det är en 09:a?
    Hmm....utgick från det eftersom hon sa att de precis packats upp, kommit in igår. Kanske inte stämmer att dt är en -09, men verkade så. Spela roll iofs, läcker i vilket fall.
    Hestia skrev 2008-09-28 19:57:21 följande:
    Lilla Ia - Du har ingen bild på din vagn? Tycker att den grå låter så fin men har inte sett den i verkligheten!
    Ska lägga in!
    ~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Eleora

Grå BT Jogger (med 6-månaderssnuttan i)

• GoaSmulan71

BT vagnarna brukar väl byta årsmodell efter nyår har jag för mig och inte som de andra tillverkarna, eller har jag helt fel? 08-orna kom då in de första efter nyår.

• InaFia

Lilla Ia - Det e en 08 du fått för 09 kommer först i mars-april 2009.

• Eleora
    InaFia skrev 2008-09-29 14:24:49 följande:
    Lilla Ia - Det e en 08 du fått för 09 kommer först i mars-april 2009.
    Oki, då var hon bara snurrig i affären med ny levernas. Jaja, jag är nöjd ändå, men tack för infon!

Hmmm....är det någon som testat Axel och Idas snygga regnskydd? Ser ju ut som att det skulle passa, men ögat luras kanske?
Svar på tråden BT-tråden 5