• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • Bästamorsan

Ett tips om regnskydd till BT är haucks twixnånting,
    passar perfekt, vet ej hur det är i regn o sy iofs =)
    Det är ju genomskinligt iallafall.... =)
    Köpte mitt på blocket för 50spänn.

• sarabengtsson
    GoaSmulan71 skrev 2008-11-01 15:38:33 följande:
    sjbengtsson - Har du fått regnskyddet än? Och i så fall skulle jag gärna vilja se en bild hur det ser ut på vagnen.
    Nej, har makulerat beställningen. De hade inte hört något från Haucks så de visste inte när det skulle komma. Fick ett gammalt av min syster (Urban jungel) och det funkar bra.
    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Paulai

Hej!
    Vill ha gärna har lite råd från er....har fått erbjudande om att köpa en BT-jogger -08. Har en Teutonia Prestige sen innan. Vilka är fördelarna med en BT? Är kluven just när det gäller att fälla ihop och fälla upp vagnen. Tycker ni det är krångligt med BT-n? Hur funkar det med ståbräda till?

• EmmaKlemma

Vi köpte vår BT för typ 2-3mån sen. Den är jättesmidig att köra på promenad, men världelös på stan för den är så bred baktill. Tycker också den är lite jobbig att fälla ihop. Tycker den är litehalvklumpig i allmenhet. Funderar på att sälja och köpa en brio race. Hur mkt skulle du få ge för 08:an?

♥ ♥Älskade Underbara Engla♥ ♥
  • Paulai

Jag köpte BT-n för 2000kr. Är nöjd trots vissa tveksamheter. Känns som om den ändå kommer vara betydligt mycket smidigare än den vagnen vi har nu. Det är väl en vanesak hur man hanterar den just med att fälla ihop och fälla upp. Någon som har några andra tips eller råd att dela med sig av?

• EmmaKlemma

Paulai: Hoppas du blir nöjd med den :)
    Jag la ut vår till salu igår.

♥ ♥Älskade Underbara Engla♥ ♥
  • Willes Mamma 08

ja tycker vagnen e kanon enda nackdelen enligt mig är att man inte kan vända sittsen. o ha barnet mot sig! det där me att den ska va bred,ja lite e den la de,men det e ju smällen man får ta om man ska ha en vagn med 3 hjul,nånstans måste ju vagnen kompensera vikten när det fattas ett hjul.
    tycker inte alls att den e klumpig,enligt mig e den super smidig men smaken e ju som baken! Delad....haahha

Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
Svar på tråden BT-tråden 5