Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Jag smyger mig in här för idag känns det verkligen som om det har rört lite på sig för oss! Idag damp den första fakturan (10.000) ned i brevlådan och jag svischade in och med ett huj var den betald på internetbanken... snart, snart, snart sätter vi igång med pappersamlandet
!
(Ville bara skriva av mig)
Och förresten - Grattis! till alla er andra som är på G på olika sätt
!
Oj, skickade för fort!
Grattis Buffy till snar start!
Åh, vad man längtar till den där räkningen
.
Grattis till ännu ett steg i adoptionsprocessen Buffy!
Kanske ska skriva här ja med :). Något som är positivt är att ja har stått ut med att vänta på detta lilla pyre i precis 2år i dag,och ja hoppas att det absolut inte kommer bli 2år till. Är glad över att det har gått så bra som det verkligen har gjort :).
Sen så ska ja och min man läsa spanska under hösten så man kanske kommer förstå något när man väl är i Colombia :). Ska bli kul och få läsa sig nytt språk :) Iaf några ord *Fniss*
Något roligt som har hänt i dag är att ja har varit på stan och köpt en pipmugg och en nappflaska :). HAr inte köpt något på LÄNGE. Men eftersom vi väntat 2år i går så tänkte ja att nu jäklar ska ja köpa något och lägga i pyret lådan :)
Ha en bra dag alla.