• Nimbus

Glada sidan

Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
    Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
    Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden !

• Svar på tråden Glada sidan
  • Julifru

Haft några deppiga veckor men idag är jag glad då det faktiskt är 10 månader sen vi skickade våra papper!!

Kram Anna

• Nimbus

Och jag är också glad eftersom vi hoppat fram en bit i Sydafrika-kön.

• Namaste72

Våra läkarintyg är klara till utredningen! Inga problem what so ever!

{} Allt har en mening {}
  • skogstjejen19

jag är så glad fast förra månaden var jag gladare

ska kanske berätta varför,
    jo förra månaden när AC uppdaterade listorna så hade vi klättrat  10 platser på mindre än 1 månad, hur glad blev jag inte då??
    men sen kom jag på att dom kanske gjort något fel, så då blev jag mest orolig och väntade som en tok på nya uppdateringen,
    och när de blev, i förra veckan så hade vi klättrat en plats till, så det var inget fel.
    Helt otroligt jag är så glad att äntligen gå framåt en stund, sen vårat nummer kom med på listan hade vi totalt backat 20 platser så det kändes ett tag helt hopplöst, men nu börjar jag se gladare mot framtiden.

• Längtanväntan

Jag är glad för vi fick nya foton och en rapport om vår son igår!! Igår var det 4 månader sedan vi fick BB.

längtan har fått ett svar!!
  • Nimbus
    Svar på #75

Åh va kul! Har ni fått RB än?

• Smulan1973

Jag är glad att AC äntligen hörde av sig efter att vi skickade in vår hemutredning till dom för över 3 månader sedan.

• Hej och Hopp

Och jag är överlycklig över att vara framme i Vietnamkön och ska få börja samla papper. Det har jag väl skrivit överallt redan men det måste ju stå på glada sidan också

• mammatillvictor
    Hej och Hopp skrev 2008-09-10 19:38:57 följande:
    Och jag är överlycklig över att vara framme i Vietnamkön och ska få börja samla papper. Det har jag väl skrivit överallt redan men det måste ju stå på glada sidan också
    Hahaha, förstår din glädje, been there, done that Lycka till!
  • AnnaKarin10

Jag är glad att jag avancerat från plats 18 till plats 10 i BFAs Vietnamkö! Känns som det kanske blir verklighet till slut.

Svar på tråden Glada sidan