• Nimbus

Glada sidan

Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
    Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
    Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden !

• Svar på tråden Glada sidan
  • mammatillvictor
    Poppinella skrev 2008-09-11 19:07:14 följande:
    Jag är glad för att familjerätten äntligen ringt och att vi ska på första mötet på onsdag! Trodde inte att det skulle bli förrän oktober så det var verkligen en positiv överraskning!
    HÄRLIGT!!!! Synd att jag missade när du ringde, vi får ta ett snack någon kväll snart. Ska föreläsa på tisdag igen på kvällen men vi kan väl höras snart!!! PUSS o kram och grattis igen!
  • Poppinella
    Svar på #91
    Ja, men så blir det ibland! Vi får höras en annan dag, kanske efter vi har varit på första mötet. Då vill man säkert prata med hela värdlen.... eller inte med nån om man får dåliga vibbar
  • mammatillvictor
    Poppinella skrev 2008-09-14 22:38:39 följande:
    Svar på #91Ja, men så blir det ibland! Vi får höras en annan dag, kanske efter vi har varit på första mötet. Då vill man säkert prata med hela värdlen.... eller inte med nån om man får dåliga vibbar
    hahaha, vännen va go du är! Ring mig när ni varit där, vill höra ALLT!!! KRamis
  • Luscinia

I helgen betalade vi fakturan för FIA-utbildningen!

Jag vet att det har sagts förr i andra trådar, men visst är det en lite konstig känsla när man faktiskt blir lycklig av att både få och betala en faktura?!

• Prickigkorv

Vi har inte påbörjat vår adoptionsprocess än (köar hos AC) men jag vill bara säga att när jag tycker det känns lite jobbigt så går jag inte här och läser att glada tillrop. Då strävar mina mungipor uppåt igen. Tack alla för att ni delar med er!

• Cerdrica
    Prickigkorv skrev 2008-09-15 09:14:40 följande:
    Vi har inte påbörjat vår adoptionsprocess än (köar hos AC) men jag vill bara säga att när jag tycker det känns lite jobbigt så går jag inte här och läser att glada tillrop. Då strävar mina mungipor uppåt igen. Tack alla för att ni delar med er!
    Fast ni köar. Det betyder att ni kommer att adoptera och det är ju positivt i sig. Förtvivla icke, ibland går det snabbare än man trott, det är vi många här som kan intyga.
  • Prickigkorv

Tack för positiv pepping!

• MalleNalle

Idag har vi väntat exakt 4 veckor på RB, vi räknar med att få RB ca 4 månader! I går bokade vi flygbiljetter till Vietnam. Ett stort steg!

• mammatillvictor
    MalleNalle skrev 2008-09-18 23:17:58 följande:
    Idag har vi väntat exakt 4 veckor på RB, vi räknar med att få RB ca 4 månader! I går bokade vi flygbiljetter till Vietnam. Ett stort steg!
    Oj, fick ni göra det så tidigt?! Vi fick snällt vänta tills tre veckor innan att boka resa! Härligt!!
  • mammatillvictor
    Poppinella skrev 2008-09-11 19:07:14 följande:
    Jag är glad för att familjerätten äntligen ringt och att vi ska på första mötet på onsdag! Trodde inte att det skulle bli förrän oktober så det var verkligen en positiv överraskning!
    Och jag är sååå glad för att ni är så underbara personer och att det flyter på så bra för er. Är så glad över att vara din/er vän! Längtar tills vi ses igen! PUSS O KRAM
Svar på tråden Glada sidan