Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Att äntligen få inreda vårt barnrum och köpa barnkläder inför vårt första möte med vår prins. Det är stort för mig. Snart ska vi få träffa honom på riktigt!
Vi är klara med insamlingen av våra papper och skall skicka dem på granskning imorgon! Tjoho!!!!!!! Får vi ok går de med expressbud till ambassaden för översättning ![]()
MammaHella, hjälp så kul!! Jag följer allt din blogg och led med dig när det inte skulle bli trots att det var "rätt" så att det inte skulle bli blablabla... För det var det ju inte, "rätt" var ju ATT det skulle bli, det såg man ju lång väg mellan raderna att det var!
Jag är så GLAD för er skull att det blir så nu!
Tack för era uppmuntrande ord
Jag är också mycket glad
)
Hanya,
Vi har inte bestämt riktigt hur rummet ska bli färgmässigt o så än, men troligen kommer vi att ha antikbetsade möbler. Mycket träleksaker. Och självklart bara super-pedagogiska leksaker eftersom jag är förskolepedagog
.
Bilder på en del av mina inköp finns i mitt galleri.
Hej Alla!
Skrev igår att jag var så glad över att äntligen få börja föräldrautbildningen. Att jag hade skyhöga förväntningar...
Och kan Ni tänka er? Det blev ännu bättre än vad jag kunde föreställa mig... :)
Gruppledarna var inte bara pålästa och duktiga pedagoger.. de var desutom adoptionsföräldrar till flera barn. Erfarna så det bara stänkte om det.. :) De andra deltagarna var vanliga människor med samma frågor o funderingar som jag o min sambo har...
Åh, vad jag ser framemot nästa tisdag.. det ska bli så spännande att gå igenom denna process!
//solkatta