Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Tack för en underbar tråd!!
Om 1 timme ska vi ha en kräftskiva med våra närmsta vänner, och fira att vi har fått BB!!!! I går vad det 3 veckor sedan vi fick lille Vince! Oj vad det ska firas!
SKÅL!!
Underbart! Snart har ni lille Vince hos er
För varje liten pryl eller plagg jag köper blir jag gladare och stoltare. Men det är viktigt att den är noga utvald, precis som mammatillvictor skrev, man köper just den saken till sitt egna barn.
Imorgon (idag) ska jag nog shoppa, får se om det blir något att lägga i låden.
Hej vad det känns skönt med en glad sida. Ibland är man lite deppig (med tanke på de långa köerna)och behöver lite positiva tankar.
Jag tycker det känns underbart att det är 1 år sedan vi skickade våra papper, 1 år känns som en evighet om man blickar framåt men detta år har faktiskt gått fort och vi är lite närmre vårt efterlängtade barn.
Har inte vågat shoppa loss ännu men jag tänker och drömmer. Var nära när jag hittade en liten fjällrävenryggsäck men kunde inte men snart för den ska jag ha ;) Det blir kanske mer verkligt när man börjar shoppa och det är ju mycket man behöver.
Kram till er alla!!!
Buffy1, härligt! Nu är ni ju på gång på riktigt!