Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Åh, vilken härlig sida. Jag hinner knappt gå in här längre, men just nu sover sonen. Ville bara tala om att nu har vi varit en familj i mer än halva hans liv. Det är underbart och jag njuter varje dag av min lilles leenden, delar med mig av ett i galleriet. Kram!!!!!!!!
Ljuvligt SÖÖÖÖT Imwa! Han påminner faktiskt rätt mycket på det där kortet om min äldsta son när han var i samma ålder
Ja verkligen sockersöt!
Man blir alltid glad av glada barn.
I dag fick vi brev att vi kom in på spansk kursen nu i höst :). Den kommer vara 12 torsdagar nu i höst. Börjar den 11/9. Ska bli jätte kul och läsa sig lite spanska :) Hoppas bara att vi snart kommer få användning av den. Som det känns i dag så kommer det ALDRIG bli vår tur. (Har en depp dag i dag JOBBIGT).
Tänk om ja kunde få veta om vi kommer få till våren,sommaren,hösten el om flera ÅR. Men inte ett ljud man får reda på. Ligger väl som ca nr 10. Ska det fortsätta i denna takten som det gjort dom två åren vi väntat så kommer vi väl få barn om ca 3 år.
Hahaha, Manchester, jag vet, det blir så tokigt och man kan ju inte heller börja berätta hela historien där, mitt i butiken liksom.
Jemar, ni kommer säkert få stor nytta av spanskan. Vi (läs; jag) lärde oss lite kinesiska innan vi hämtade sonen och hade väldigt stor nytta av att vi kunde förstå när han ville ha vatten, behövde gå på toa och så vidare.
Hihi, så kul att läsa om era upplevelser i affärer och dyligt
Måste ju bara berätta om hur min galet fina son hanterade faktumet att jag hade ont och kli i halsen:
Jag fick världens hostattack och sa efteråt: "oj, vad det kliar i mammas hals" varpå sonen ser mycket bekymrad och sen fokuserad ut, går fram till mig och börjar klia mig på halsen
Sötaste grabben, ville ju hjälpa mig med mina vedermödor
Hej igen!
Kan bara meddela att nu har jag och min sambo klarat av andra kurstillfället i föräldrakursen inför adoption. Känns fortfarande jättebra. Dessutom har vi nu lärt känna varandra lite bättre i gruppen...
Och det som känns allra bäst är att min mussla till sambo äntligen hittat karlar som sitter i samma sits som han kan vädra sina tankar med på ett manligt plan...
Det är knappt så jag vet vem som mår "bäst" av det... jag blir så lycklig när han berättar att de haft givande diskussioner.. :)
Åh, kan det inte bli tisdag igen snart!!??
//Solkatta