• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • trolltyg
    Kayn skrev 2008-11-15 20:52:20 följande:
    Trolltyg - fanns ju även OH där så det blir nog en beställning inom det närmsta *S*
    Trevligt trevligt, själv försöker jag hålla mig på mattan denna månad och nästa för julklappar och barnens födelsedagar lurar runt hörnet Du får meddela sedan vad det blev. Jag får leva genom andras shoppingar ett tag nu framöver.
    Melvin 051219 och Ian 071127
  • Shoppingtokig

Försökte mig på att sota ögonen igår då jag skulle på födelsedagsfest, men det var inte lätt...Vet inte riktigt vad det blev...

• Linny
    Shoppingtokig skrev 2008-11-16 12:08:47 följande:
    Försökte mig på att sota ögonen igår då jag skulle på födelsedagsfest, men det var inte lätt...Vet inte riktigt vad det blev...
    Bild?
    Luxor skrev 2008-11-15 23:30:07 följande:
    Vad använder ni för sminkborttagning?
    Foaming mousse cleanser till ansiktet och Gentle eye makeup remover till ögonen. Båda från Clinique och grymt sköna och milda. Den första finns inte i sverige längre, men jag kan inte klara mig utan den så jag skickar efter den från usa..
  • truelove 4 ever

Har en bild inne på lördagens sminkning

• Shoppingtokig

Linny

Jo, jag försökte ta bilder typ 2 min innan jag skulle iväg till busshållsplatsen, så de blev inge bra. Antingen för nära och otydliga eller för långt bort för att se sotningen bra

• Phantera

I'm back!
    Har varit i Småland och hälsat på mina föräldrar, bröder och farföräldrar. (Farmor är döende).
    Lite OT, men som sagt, nu är jag tillbaka och ska läsa ikapp!

Linny skrev 2008-11-13 11:17:48 följande:
    Har hört många säga att EM´s är så mycket bättre och mjukareän Id´s. Vad kostar den på tradera då? Kostar ju bara runt 70 kronor från Em´s egna sida menar jag
    Den kostade 40 men 80 om man tog "köp nu" vilket borde bli billigare om man köper den från ems egen sida...frakten därifrån blir väl lite dyrare. Men nu har hon tagit bort "köp nu" priset...så jag avvaktar lite.
  • Linny
    Phantera skrev 2008-11-16 20:36:10 följande:
    I'm back!Har varit i Småland och hälsat på mina föräldrar, bröder och farföräldrar. (Farmor är döende). Lite OT, men som sagt, nu är jag tillbaka och ska läsa ikapp! Den kostade 40 men 80 om man tog "köp nu" vilket borde bli billigare om man köper den från ems egen sida...frakten därifrån blir väl lite dyrare. Men nu har hon tagit bort "köp nu" priset...så jag avvaktar lite.
    Men då är den ny (oanvänd) väl?
  • Phantera
    Linny skrev 2008-11-16 20:41:04 följande:
    Men då är den ny (oanvänd) väl?
    Ja, det är den!
  • trolltyg

Dagens make ligger i galleriet, ser smått vinögd men det kan ni ignorera

Melvin 051219 och Ian 071127
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!