• Eisa

Använder du Bregott?

Jag använder det både till mackor och stekning. Mycket lämpligt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du Bregott?
  • Jambosana

Bregott extrasaltat är det godaste som finns att ha på mackan. Tyvärr ska sonen (diabetes) inte ha hårt fett, helst inte mättat heller, så det blir ngt milda-jox för honom (raps). Vi är solidariska och äter det också. Utom på jul, då jäklar ska jag har extrasaltat och Åseda gräddost (40% fett)!

• Trynträ

Nej jag tycker det är för hårt. Skulle bli galen om jag hade det hemma. Jag föredrar Lätt & lagom omega 3 för det är mycket godare och lättare att bre.

• Dame72

Äter inte bröd men ungarna har det på sina smörgåsar. Steker gör jag i vanligt smör!

**Skaffa PLUS om du ska tävla**
  • Thursday

Använder bara den sortens produkter på macka. TIll vardags kör vi med mini-Lätta, men ett par gånger om året unnar jag mig en bytta Bregott med havssalt.

• Atamon

Javisst, Bregott är det enda som går att äta (tycker inte att det är för hårt heller). Lätta, Lätt och Lagom och liknande är äckligt. 

• Haraaz

Köper olika smörsorter... inte som att man har nåt tvång att köpa just bregott varje gång direkt Variation är bra

• Pirrelin

Bregott äter vi på smörgåsen..förvarar det långt ner i kylskåpet då blir det aldrig så där stenhårt. :)

• caropia

Nej jag gillar inte bregott, vill ha lätta på smörgåsar, köper det ibland till barnen och sambon som äter fetare smör/margarin

• LångaLinda

Ja, Bregott Mellan på sonens smörgåsar...

Svar på tråden Använder du Bregott?