Använder du Bregott?
Jag använder det både till mackor och stekning. Mycket lämpligt.
Jag använder det både till mackor och stekning. Mycket lämpligt.
Bregott extrasaltat är det godaste som finns att ha på mackan. Tyvärr ska sonen (diabetes) inte ha hårt fett, helst inte mättat heller, så det blir ngt milda-jox för honom (raps). Vi är solidariska och äter det också. Utom på jul, då jäklar ska jag har extrasaltat och Åseda gräddost (40% fett)!
Nej jag tycker det är för hårt. Skulle bli galen om jag hade det hemma. Jag föredrar Lätt & lagom omega 3 för det är mycket godare och lättare att bre.
Äter inte bröd men ungarna har det på sina smörgåsar. Steker gör jag i vanligt smör!
Använder bara den sortens produkter på macka. TIll vardags kör vi med mini-Lätta, men ett par gånger om året unnar jag mig en bytta Bregott med havssalt.
Nej, det är för hårt.
Javisst, Bregott är det enda som går att äta (tycker inte att det är för hårt heller). Lätta, Lätt och Lagom och liknande är äckligt.
Köper olika smörsorter... inte som att man har nåt tvång att köpa just bregott varje gång direkt Variation är bra
Bregott äter vi på smörgåsen..förvarar det långt ner i kylskåpet då blir det aldrig så där stenhårt. :)
Nej jag gillar inte bregott, vill ha lätta på smörgåsar, köper det ibland till barnen och sambon som äter fetare smör/margarin
Ja, Bregott Mellan på sonens smörgåsar...