• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Milla 78

Hallå i värmen!
    Har varit lite deprimerad idag, bilen trasig igen har haft den på Volvo för
    tre månader sedan och det kalaset slutade på 5000kr suck.
    Vi skulle ha åkt till Stockholm i morgon men vi får låna min svågers bil en alldelens ny
    Opel Astra så det löser sig nog. Behöver miljö ombyte känner jag.
    Tack för att ni finns Blge tråden mitt lycko piller i tillvaron.

• FiaLisa75

Tack för allt stöd. Idag känns lite bättre. Eric har inte haft ont idag, inte vad han visar iallafall, som tur är.
    Har spenderat dagen på Kupolen

• Milla 78

Kram på dig FiaLisa och lilla Erik.

• Heather KL

Just nu lagar jag Lågkolhydrat Fransk Vanilj glass i min nya Philips glassmaskin! Den är snart klar. Fick recept här sheknows.com/about/look/3754.htm

Ska gå en promenad med mina cockerpojkar nu... vi ses imorron!

kram!

• Milla 78

Det låter mums och nyttigt oxå Heather.

• Heather KL

Milla - Ja, det blev som vanligt vanliljglass o god Starkt rekommendera Philips glassmaskin på On/Off.. om du har On/Off kortet, så kostar det 495kr och inte 695kr. Jag har kört Atkins atkins-se.com/billboard/ sedan 2003 och det har gått jättebra o jag mår jättebra. Jag fick ta en paus ifrån det under graviditeten så jag gick upp allting igen men... nu är det på väg neråt när jag började igen i helgen... gick från 115 till 107,5 just nu...

Svar på tråden Borlängetråden del 3