• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Heather KL

Jag vill ej sola... då ser jag 20 år äldre än jag egentligen är inom ett par år Jag har sett hur min matte lärare på komvux såg ut efter hon har solat sen hon var tonåring... som en kalifornien russin! Skrinklig och brun... eiiiiiiiip! Nej, heller jag är kritvit än att bli skrinklig, brun och få hudcancer.

• Moja

Jag kör med brun-utan-sol i år . Fast det försvinner så fort, man måste smörja ofta o det orkar jag inte...

• lhs73

är det någon som är intresserad av stavgång nån kväll ???
    får inte vara för varmt å kvalmigt bara !!!
    gärna mellsta
    helst inte asfalt

• lhs73

godmorgon
    eller heter det godförmiddag
    ja oavsett så är det morgon för mig eftersom jag precis klivit upp ur sängen

• Heather KL

Hej!

Godmorgon för en kvart till.

Alex har sovit toppen under nästan en vecka nu.. från ungefär 23.30 - 06.30 !! Sköööönt.

Vårat äldsta cocker blev biten av något (fästing kanske) på höger sidan av halsen för 2-3 dagar sedan och vi märkte det för att han höll på krafsa sönder området och det ser hemskt ut... så han tog honom akut till Nälser djursjukhus för 20 minuter sedan för att få nåt hjälp. Vi skulle till våra vanligt vet Torkel i Säter imorron kväll men detta måste tas hand om omedelbart för annars blir Bailey galen. Han flåsa och slicka o krafsa o håller på... om inget annat hoppas jag att Nälser ger oss en kråge så vi kan ha det runt Baileys hals så att kan inte förstöra det nå mer. Han är 11 år gammal... åldern börjar visa sig den senaste månaderna.

Så jag är hemma med dom 2 yngsta cockerpojkar o Alex... o Alex åt för 30 minuter sedan och sover gott i blöjan

Kram, H

• Heather KL

Det var "fuktighetseksem" som Bailey har... fick 3 recept att hämta ut från Apoteket för att smörja in så det slutar kliar och läkar.

• Moja

lhs - så fort jag blir riktigt frisk följer jag med på varje stavgång o promenad som ni vill gå på!

• Braxton

Heather.. lite missföstånd i din gb..

Hej på er! Det var ett tag sen! Är innte å kiakr här.. Ni har det bra eller? Sla nog läsa lite..

• Moja

braxton - Nu sluddrar du igen!

Svar på tråden Borlängetråden del 3