• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Moja

heather - Finns det nåt liknande FL i usa? Skulle va kul att läsa lite vad mammor i usa funderar över.

• Moja

Hallåååå tråden! Har den dött i solsting??

• lhs73

jag får nog lov att ställa in imorgon
    Linus har troligtvis vattkoppor
    så kanske det vore lämpligt med att boka om träffen

• Moja

lhs - Vattkoppor i denna värme?!

• lhs73

moja: solsting har jag inte fått, dessvärre vatten i örat
    har varit upp till stugan å hämtat barna idag å passade ju då självklart på att dränka in kroppen i sjövatten
    det ska väl vara bra för håret, eller hur är det med den saken

Linus är såååå stolt
    han simmar ut till flytbryggan själv
    självklart med mamma eller mormor bredvid sig å flytväst på sig men ändå, förra året fick vi inte släppa honom ju för då skrek han
    tyvärr är det lite barnovänligt i stugan, barna står inte bott
    men med flytväst å en mamma som finns till hands så är det väl lugnt
    Sebbe han är som en fisk (iår igen )
    Jag har tom lyckats få Fanny att simma med mig, eller jag simmer å hon blåhåller mig

• lhs73

moja: visst låter det jobbigt
    men samtidigt så är det ju bara att slänga honom i poolen eller sjön för att svalkas av
    å han verkar då inte lida
    som väl är
    fast jag lider med honom

• FiaLisa75

Ok, då var det avgjort, vi ställer in i morgon. Gör inte så mycket faktiskt, det är ju så himla varmt så jag hade tänkt ta barnen och åka till mina föräldrar, dom bor vid en jättefin badsjö

• Moja

Äntligen skönt ute, vore jag inte ensam hemma skulle en liten promenad inte sitta fel...

• Moja

Min första present på födelsedan var att slippa morgonjouren. Fick gå upp 7 istället för 4.45! Tack maken!

Och nu har Joel äntligen somnat igen. Han kämpade på bra här på morgonkvisten...

Svar på tråden Borlängetråden del 3