• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Heather KL

Jag sitter mest i sovrummet där det finns luftkonditionering och virkar. Ska nog ta in laptop:n så jag kan surfa nätet.

• Moja

critan - Vi har bara varit dit en gång i sommar. Det brukar vara lagomt mycket folk. Det finns två "stränder" där. En med mycket folk o mycket sol o en med mindre folk o mer skugga. Vi brukar sitta i skuggan nu för tiden...

Guu så så skönt med pool! Vi ska också köpa en men kommer aldrig till skott.

Nu ringde precis svärfar. De vill följa med oss o bada. Det blir bra med lite förstärkning på stranden.

• critan

Ååååååh jag måste städa, visning i morgon. Inte vad jag känner för i denna värma, vill bara ligga i poolen hela dagen juh!

• Heather KL

Vi var på BVC idag ... Alex är 2 månader gammal... snart har vuxit ut sin mjuklift i barnvagnen han är så lång... 61,5cm är han nu... o väger 5460g! *går o skriva det här i hans framsteg* BVC sköterskan sa att vi kunde nästa månad börja använda sittvagnen (vi har en kombivagn) om han har vuxit ur mjukliften... kul

• FiaLisa75

Varför blir inte saker och ting som man planerat....

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3741516.html

Nu är hela semestern förstörd, inga mysiga badresor med hela familjen. Bara inneaktiviteter, inte bli smutsig....

Hoppas ni andra haft en bättre dag, med mycket sol och bad!

• Moja

fialisa - Näää va tråkigt! Tycker synd om er. Det är klart att det inte var ditt fel det som hände. Hoppas han sover gott inatt nu då. Du får ta o skämma bort honom därhemma nu.

• Moja

Godmorgon!

Idag vill jag vara hemma. Få se om det går eller om vi storknar i värmen. Vi får väl åka till Mellsta annars...

Det är skönt när man väl kommer iväg, men packningen är så jobbig. Det är mycket som ska med när Joel är med, o Ellen ska smörjas, o Joel vill sitta på armen hela tiden...

Skulle behöva fixa lite härhemma. Vi åker till stockholm fredag-lördag o jag borde börja med packningen. Åtminstone planera den.

• lhs73

fialisa: absolut INTE ditt fel, försök glömma den tanken, svårt är det, jätte svårt, men det var en ren å skär olycka
    sköt om er nu
    å njut av glass i stora lass
    handla eller åtminstone titta på möe kylvaror, där är det svalt å skönt, detta förutsätter att Eric tycker om att gå i affärer

• critan

Tittar in och kollar läget, lämnar en kram till Fia och lilla Erik, hoppas det känns bättre idag. Du är ingen dålig mamma, alla råkar vi ut för olyckor ibland. Linn satte handen i kokhet gröt, som jag såklart ställt för nära, men det gick bra. Och så höll hon på att få en stor lampa med tung glasfot i skallen, för sladden hängde så hon kom åt den. Som tur var så vart det hål i väggen, inte skallen. Men snacka om ångest!!! "Tänk om......." Kramar igen! Ha det så bra, med mycket glass och lek!

• Heather KL

Kramar till ((((FiaLisa))))

Svar på tråden Borlängetråden del 3