• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • FiaLisa75

Bläddrar febrilt i almanackan.....
    Har inte semester nu till veckan utan vecka 28 & 29, men fredag den 8/7 är jag ledig, så då kan jag hela dan.
    Så ni är hjärtligt välkomna hem till mig på fredag den 8/7, tid kan vi väl ta senare, mig passar det då när som helst.

• lhs73

godermorgon på er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fialisa: jag kommer
    varför inte ta runt 14-tiden ???
    det är väl den tiden vi brukar ha haft ???

tänk att det är så svårt att slita sig ifrån datorn
    men men
    jag måste skjutsa barn å åka till jobbet
    känns faktiskt häftigt att säga att jag ska till jobbet

ha en underbar dag

• jullis

Hejsan svejsan !!!!

Har skickat i väg gubben på en veckas fiske semester ja han har skickat sig själv.

Undra var jag skall åka sedan *skratt* får nöja mig med att få vara ledig hela sommaren och det är inte illa.

Moja: Va mysigt ni har det då, det är bäst att passa på, Jobbar både du och gubben?

I dag skall vi åka till mormor och morfar och tälta. Har lovat Julia sedan i vintras, fast jag måste till tandis först. Bet sönder en ny tand på midsommar afton så nu kommer det att bli tomt i plåmboken. Var i väg och fixade en tand provisoriskt före midsommar så nu har jag 2 att laga och jag som avskyr tandläkare.

Ha en skön dag i solen

• Heather KL

Hejjj!

På torsdag åker vi (Magnus, Alex o jag) på en Viking Line Cinderella kryssning till Åland! Jippiiiiiii! Hundarna ska vara hos en vän övernatt. Vi köra själv ner så det är bekväm (luftkonditionering o mer utrymme) för oss tre.

Ny bild på lille killen i galleriet!

kram,
    Heddan

• Heather KL

FiaLisa o alla -
    Vi är inte hemma förrän efter kl 20.00 o då hämtar vi hundarna ifrån kenneln.

Kram.

• Moja

Har jobbat en stund idag o sen åkte vi till skogen o hämtade Joel som varit med farmor o farfar. De var så malliga för att de fått honom att sova, inte på det sätt som vi sagt utan de kom på egna lösningar... Jag sa dessutom att det är svårt att få honom att somna på dagarna. Nä! I vagnen går det på 15 meter o i bilen 200 meter! *på skogsväg ja!*

På natten låg han bredvid farfar i tarrsängen, där kan man ju dra för draperiet så det blir mörkt o mysigt.

Det kom även fram att han smakat stark ost o cola... Hmmm...

Ellen fyller år imorgon så tog med en present till henne (hon stannar i skogen några dar). Enligt hennes höga önskan fick hon Twinkle Twirls Dance Studio (my little pony). Ångrade mig nästan när jag hörde musiken som kom från den...

• FiaLisa75

Heather - ha det så trevligt!

lhs - klockan 14.00 blir bra för min del. Vi får väl se hur många som kan, annars kan vi ju ta ett annat datum....

• FiaLisa75

God morgon, god morgon

Är lite lugnt på jobbet nu på morgonen, känns skönt, annars är här väldigt stressigt just nu *puuh* Tur att det är semester snart

Påminner om fikaförslaget:
    Fredag 8/7 klockan 14.00 hemma hos mig - hoppas på bra väder så barnen kan vara ute

• lhs73

godermorgon på er

nu äntligen har jag vaknat osså
    mina tyckte nog att jag var väldigt tråkig
    fast jag gjorde mig snabbt till kompis med dom igen
    pizza kallas det
    dom hade rester kvar sedan igår så det var vad dom fick idag till frukost
    själv väntar jag på att kaffet ska bli klart så att jag faktiskt även vaknar, inte bara är uppe å sovandes går omkring

jag gör som fialisa å påminner om fikaträffen !!!!!!!!!
    fre 8/7
    kl: 14,00
    hos fialisa

fialisa: klart det blir bra väder
    är väl inget att tveka över
    det är ju svensk sommar
    å en svensk sommar är väl aldrig ostadig i vädret

• Heather KL

FiaLisa - tack

Gomorron allesammans!

Svar på tråden Borlängetråden del 3