Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Fia: Lycka till med flyttn och hoppas att allt går bra.
Själv har jag varit hos BM idag och hon gillade INTE min knöl och köper inte alls att det var en fettknöl så hon ringde specmvc så jag ska få åka dit och visa upp den.
icaS: Hoppas allt går bra. När fick du tid på spec. mödra då?
Missboss:Ja dom är ju inte känd för att va snabba men nästa vecka trodde dom att det skulle finnas en tid hos min läkare där.
Mjölk okej vi har inga 8000 och inga sponsorer heller men jag hade nog flyttat själv oavsett... Jag har inte tänkt bära heller packat har jag redan gjort det mesta iaf det blir lugnt...
Och vi lär väl behöva köpa en hel del möbler också antar jag eller ja lite iaf men har ingen brådska tar det som det kommer...
icaS hoppas det verkligen bara är en fettknöl iaf...
icaS: Håller tummarna..
FiaÅkotten: Låter jobbigt med flytten men när ni väl är på plats så känns det nog bra. Huset såg ju jättegulligt ut!
Idag har vi varit och köpt en bilstol på Barnenshus. Vi köpte en Akta Graco Auto baby som vi hade spanat på tidigare och nu var det 500 kr rabatt, ett riktigt fynd tyckte vi!
Ha en trevligt helg tjejer!
äntligen tja jobbigt det låter så hemskt när alla andra säger det verkar jobbigt känns mer som om det är lite mkt på en gång men inte så fasligt jobbigt...
Lät som ett riktigt fynd med babyskyddet, hur länge kan det tänkas vara så pass bra pris?
Ett tips!
Bättre sent än aldrig.
* Visste ni om att den första bilbarnstolen (babyskyddet) kan man hyra hos NTF här i Umeå? Hyran är 300 kr för 9 månader.
Länken till deras sida är denna:
www.ntf.se/vasterbot/Vasterbotten/Uthyrning/
Så gjorde i varje fall vi till Hugo. När han var för stor för den eller att tiden höll på att gå ut så köpte vi en annan bilbarnstol som man kan ha lång tid framöver.
Vi tyckte att det var så mycke annat man skulle lägga ut pengar på så vi gjorde så i stället och kommer även att göra det denna gång. Har tyvärr inte kommit på att meddela er detta tidigare.
Ringde till vc idag ang åderbråcket i ljumsken och hon tyckte att jag skulle höra av mej om jag tyckte att det blev värre. Dvs mer ont, svullnad och värk ut efter benet. Hon tyckte även att om jag var orolig att någon sköterska på jobbet skulle titta på det om jag inte ville åka förbi till vc och visa upp det.
HAr itne visat det utan kommer noga tt hålla ett extra öga på det.
ica: Hoppas att det bara är en fettknöl och att du får komma till specmvc snart. Lycka till! och Kram
Srattmoster: Håller med dig. Vi hade tänkt att hyra av NTF eftersom man inte kan ha första stolen så lång tid. Sen vill man ha ett babyskydd som är lättsamt att bära för i början så använder man ju den om man hälsar på någon. Vagnen används ju inte då ju. Jag fick erbjudande av svägerskan att köpa deras för 150 kr och den kommer att hålla första året och sedan är det dax att kasera den. Hoppas att åderbråcket håller sig där det ska
I kväll har vi varit ute och ätit på den indiska restaurangen Gandih och det var verkligen toppen mat. Jag kan rekommendera den till er alla
Missboss: Gått med indisk mat. Har varit där 2 gånger tror jag, men det var ett tag sedan.
Här har vi ätit tacos till middag. Nu i kväll har vi slagit på stort och ätit chips och dipp....mums...Har sett en film på canal+ "..och så kom Polly" med Jennifer Aniston och Ben Stiller. Romantisk film som passade mej. Var ett tags edan jag såg någon sådan.