Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Äntligen bebis: Vi satt oxå i det inre rummet, men vi kom inte dit förrän strax efter åtta. Jo, man får passa på för det lär inte bli så ofta sen   

Fia: Äh, jag känner mig oxå lite fåning men så länge man kan roa någon annan så. Sen satt jag och funderade på att det lär ju första och sista gången man gör något sånt här. Andra barnet lär man inte va lika till sig över på samma sätt som nu. Då har man ju gjort allting en gång redan så man går på rutin då   

icaS: Vad obehagligt för din sambo (eller var det make?)! Ja, barn säger så roliga saker ibland! Och visst vet man var de får det ifrån, oss vuxna!!! Jag glömmer aldrig när min bror hade börjat odla skägg. Vi i släkten tyckte det var lite kul och en dag sade jag till min brorson (som då var ca 4 år gammal). "Jaså, din pappa har börjat odla skägg!" varpå min brorson svarade: "Ja, han får sina idéer!!" (med sin mammas språk o uttryck i rösten). Jag garvade så himla mycket!   Jag har haft himla kul med mina åtta brorsöner med andra ord!
  Jag har haft himla kul med mina åtta brorsöner med andra ord!   

Missboss: Jag får väl helt enkelt ta o bjuda ut gubben på indiskt snart!!! Ev. kanske vi kunde ha en middagsträff med oss här på FL?

hej hej på er alla ..¨
ser framemot att träffas ikväll..

FiaÅkotten: Jaha, nu på lördag?! OK, välkomna då!!!   

Srattmoster: Ja, emellanåt är det verkligen party i min mage också! Speciellt precis på mornarna på jobbet när jag sitter o kollar igenom e-mailen!   Jättekul! Just i denna sekund rör h*n på sej jättemycket!
  Jättekul! Just i denna sekund rör h*n på sej jättemycket!   

Hade fikat varit lite tidigare så hade jag kunnat vara med, jag ska på kör 19:30. Hoppas vi kan träffas tidigare nästa gång!!!   

Hejsan!
Tyvärr har jag fått den här hemska förkylningen nu så jag är hemma och sjuk. Hade jag inte varit gravid så hade jag nog släpat mig till jobbet ändå för det är så många borta reda. Men man vill ju att bebisen ska må bra så jag tar det lugnt och ska försöka sova lite...
Känns jätte trist för jag var jätte peppad för fikat ikväll. Men vi kanske kan träffas igen när Fia kommer upp och det är ju inte så länge kvar.

ana1979: Krya på dej! Ja, det lär ju bli fler träffar framöver!   

ana: Krya på dig, vi hinner med fler fika innan det är dax

Mjölk: Tack! Jo man får se fram emot nästa gång. Förkylningen känns inte så jätte farlig nu. Har mest ont i halsen så kanske jobbar jag redan imorrn...

Var hemma hos min syster i helgen och fick med mig en kasse bebis kläder som jag skulle få låna.. kanon juh!!!Fler som lånar av andra??