Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
tjoho brudar!!
Här är det trötta familjen kan jag meddela....inte tnog med att vår allra minsta men bästa vän Hugo bestämde sig för att bli hungrig kl 5 imorse
så har även grannarna bestämt sig för att just i dag så ska de slipa golvet så att försöka ta igen dessa timmar från morgonen var ju totalt lönlöst!!
Kommer förbi en snabbis o fikar idag..måste ju hem till CSI!! Går INTE attt missa
nämen gud så pinsamt...vi firar ju visst ett halvår som gifta idag
då kanske man ska umgås?!?!
ja ni märker väl om jag dyker upp...oj oj detta minne....
Tänkte att vi skulle kolla hur många det blir i kväll på Mekka 19:00. Detta är den sista listan jag hittade är den fel så uppdatera.
icaS
sofia76
AuroraBorealis
Missboss
abby78
valtrina
Ana1979(Sjuk kommer inte)
Är det fler än jag som fått produkt katalogen från barnens hus idag? Blev helt matt när jag såg hur mycket som måste inhandlas innan bebisen kommer. Än så länge har vi ju bara köpt barnvagnen och några klädesplagg... Tur att det är 3 månader kvar
Hoppas ni får en trevlig fikaträff ikväll allihopa! Vi är upptagna med annat idag, men jag litar på att ni fikar för oss också.
//Tjing!
hej hej alla!!!
jag vet att ni skall fika ikväll men tänkte ändå fråga om det kanske skulle gå på låt säga fredag? nästa vecka alltså 7:e eller vad det blir så har man ett avbrott i upppackandet och så. Kanske vid 18 tiden?
Annars hoppas jag att alla har en bra dag och att anna kryar på sig här är det bra men ont i svanskotan och vaaarmt som om vädret fått fnatt och tror att vi ska hoppa över höst och vinter...
FiaÅkotten: Tycker det låter jättebra! 18:00 är en bra tid (fast gärna lite tidigare för mig)! Fredag den 7:e eller kanske onsdag den 5:e?
på onsdag är det väl yoga?
jo onsdagar har iaf jag yoga... vet inte var ännu men...
Onsdag har jag oxå yoga. Premiär i morgon