Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
jo vi tog kort men det har nog inte hunnit komma in på missboss sida ännu..
Missboss: Vad söta kläder du köpt!
I vilka storlekar?
Abby78: så du va oxå på glukosbelastning idag? Kanske vi låg bredvid varandra då? Det va en annan gravid tjej på andra sidan skynket så.
Ja nu va det gjort och jag lär väl få neg besked på det . Mitt blodsocker har åkt jojo senaste veckan så jag är inställd på att det snart är bekräftat att det är grav diabetes. Hade det med Pontus men fick det bara sista månaden och nu är det ju bara drygt två månader kvar så jag är glad så länge jag klarar mig.
Middag den 7:e. Jag har dagbarn till 16.45,har minst 30 min i resväg och sen är jag ensam med alla barnen,men _om_ jag kan hitta på nån bio eller nåt åt de större så _kanske_ jag kan komma. Då måste jag iofs ha med mig Pontus. Ja jag ska fundera,skulle va kul att träffas nån gång iaf.
Idag har jag varit och snusat 1 månaders bebbe
Fast han va riktigt stor! Men ändå så liten. Runt 4 kilo nu. Jag visade mamman sjal att bära och hon vart jättelycklig,fick inte ont av den som av selen. Även hennes syster prova med sin 8 månaders och tyckte det kändes bra.Kul att kunna visa fler detta underbara bärverktyg.
Ska se om jag hinner titta runt i era krypin så småningom. Har nog inte varit till alla.
hmmm vill också ha en sjal men dem är så dyra! för 5meter tyg kostar det många hundra tycker jag är dumt.... kanske kan sy en om man har kännt och klämt på en först....
fick å andra sidan en baby björn alldeles gratis så jag har ju bärhjälp
men hallå! Buebo var och kikade i ditt krypin och såg att vi har ju BF samma dag! vi är alltså 3st som ska ha den 15e på den här tråden... lite coolt
buebo: jag var där mellan 8-10 imorse.. och du då? Det låg en gravid kvinna brevid mig med.. kanske var du??
Abby78,Joops jag va oxå där då,eller jag va lite sen för mitt Volvokort funkade inte i automaten så jag fick ha genomgåmg av bilen i jakt på småpengar
Synd att jag inte visste att det va du,kunde ju ha hejat iaf.
Fia: ja det finns många som syr själva och en del säljer vidare.Så man kan ju få tag i en bra sjal hemmagjord till billigare pris än en "köpesjal" Men jag tycker att det är väl investerade pengar och om man jämför med vad en BBsele kostar och har så mkt kortare anv tid så är det klart värt det.Andrahandsvärdet är ganska bra. Nu har ju du fått en sele så det går ju inte att jämföra,men kom gärna på en sjalträff eller förbi hos mig så kan du få testa. Kanske tom efter att du fått så du kan jämföra hur det avlastar. Ja det får ju ni alla förståss
Och ja visst är det kul att vi är flera som har BF den 15:e,men jag kommer att snittas så jag blir hursom tidigare än det. Men nån av er kanske får före BF oxå,en del har ju den turen
Fia: det är nån här på FL som syr sjalar o säljer...inkl frakt gick de på 355 kr...kan ta reda på vem om du är intresserad!
En kompis har köpt av henne o är jättenöjd!
Hallo allesamman!!
Kortet från fikat i måndag har jag inte hunnit med. Det var yoga igår och sedan behövde jag lite tid i soffan så jag försöker ta nya tag i kväll
Mjölk: Tack, jag handlade lite i strl 50, mer i 56 och sedan var det någon 62 och 68.
Godmorgon!!
Buebo: Lustigt.. då var det ju du då som låg på andra sidan.
Nej nu ska jag ta tag i lite städning här hemma och sedan plugga arabiska och sen kommer pappa hit och ska sova här ngr nätter!!
Ha en bra dag på er!