Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Buebo: Jag har funderat mycket på bär sjal har inte bestämt mig än men det lutar åt en sån, Jag har i och för sig en BBsele men den har jag lånat av min syster så jag har ju inte lagt ut några pengar på den.... du kanske får ta med sjalen om du kommer på nåt fika så får du inspirera oss andra.
Missboss: Var yogan bra... jag missade ju den eftersom jag hade föräldramöte. Jag var även på Specmvc i går och dom tittade på min knöl och konstaterade att det är en knut av nerver som sitter i en bukmuskel.... den gör fruktansvärt on nu när dom har pillat på den i 1 timma i går och dom meddelade även att det kommer att bli ännu värre..... jiiipppiii men när det blir ännu värre så kommer dom lägga in en smärtblokad i magen så förhoppningsvis så ordnar det sig ändå. phu va långt det blev
Klart jag kan visa sjal,bara jag kan komma på nåt fika nån gång så.... Just nu har jag lånat ut den så hon ska få prova i lugn och ro några dar men javisst,jag visar gärna
icaS,låter inge kul med din knöl men samtidigt bra att veta vad det är och att de kan hjälpa dig med den.
Jag är med nyfiken på att veta hur det går med yoga tjejerna.. är ni skit viga och avslappnade nu??
IcaS: jobbigt med knölen.. hoppas att det dröjer lääänge innan det gör så ont.. eller att det inte blir så alls..
buebo: har me funderingar kring det där med sjal.. mosar man inte i hop bäbisen i den?????
Hej alla! Jag kan nog också hänga med på middag nästa vecka. Uppdaterar listan...
Förutom Yoga så var jag på föreläsningen "Gravditet och Träning" igår som var väldigt välbesökt och riktigt bra. Hon verkade insatt och hade lite nya forskningsrön med sig i bagaget,vilket var kul. Är det någon som har lust att hänga med på IKSU någon dag så säg till! Gymma, simma, vattengympa - jag är öppen för alla förslag. Det blir ju lite roligare om man är fler - och lättare att komma iväg
En sak fick vi fick lära oss var att det aldrig är för sent att börja!
OK, ska vi säga middag 17:30 fredagen den 7:e oktober? På Ghandi?
Lista:
Mjölk
Abby78
Fia
AuroraBorealis
abby:nej man mosar inte ihop bebben. Jag lovar! Men jag visar gärna nån gång
buebo jo visst är det så att den är värd en hel del men tycker ändå att det är dyrt för egentligen är det ju bara tyg! Även om det är ett bra verktyg att använda... ska det vara stumt eller en aning töjbart?
Jummie helt klart intressant men du måsta inte om det innebär en massakrångel...
tror inte jag kommer ha något internet i huset... är ganska säker på det. lite dumt men... nu vet ni det iaf...
Fia: hon ska tydligen heta Exiteme här på FL...har inte kollat in om det stämmer dock!
AuroraBorealis: Jag var också där (på föreläsningen)! Missade jag dej då? Sofia76 var också där!
icaS och abby: Yogan var jättebra tycker jag. Det var så skönt för kroppen så det här blir kanon tror jag. Vig, nä inte någonstan *skrattar* Men det var faktiskt tungt för vissa muskelgrupper periodvis. Men å andra sidan är jag oerhört otränad.
icaS: Hoppas verkligen att du klarar dig lääääänge ifrån att den börjar göra ont.
Aurora: Simning kan jag tänka mig någon gång för det är skönt!!!
Middagen avvaktar jag med lite. Ev så ska sambon till luleå och jobba nästa helg så det skulle ju passa perfekt