• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • jummie

JAA kan vi inte gå ett helt gäng o simma...som en samlad trupp flodhästar kastar vi oss ner i poolen o gör bomben!!

Borde bli hur kul som helst Vatten överallt...-fniss-

Yogan var underbar...inte så mycket att slänga benet bakom huvudet utan mer att slappan av o sträcka ut rygg, nacke o axlar o bäckenbotten träning!! Kanon..somnade nästan på slutet

• Missboss

Jummie: *skrattar oerhört gott när jag ser synen framför mig* Jättebra idé att vi kan gå och simma tillsammans.

Precis som Jummie säger så var yogan underbar. Jag slocknade en stund där på slutet.. Det var såååååå skönt!!!!!!!!! *myser*

• Mjölk

Jag simmar redan ca 1 gång i veckan, men gör gärna det i sällskap av fler flodhästar! Jag brukar gå direkt efter jobbet, eller så försöker jag sluta lite tidigare. Jag hade tänkt simma imorgon 16:30, men kan tänka mig mitt på dagen också.

Nån som vill simma imorgon 16:30 eller nån annan tid på dagen? Vi kan ju bubbla (bubelpool) efteråt!

Längtar till yogan, jag börjar i november! Tills dess går jag på Body Balance på IKSU. Det borde ni prova! Också avslappning i slutet!

• icaS

*asgarvar* kan verkligen se oss hoppa i *ler* Jag följer gärna om det fungerar hemma förståss

• AuroraBorealis

Mjölk: Nej, du missade mig inte. Jag var där med Sofia76! Hon sa att du var mjölk men jag hade lite för brottom iväg för att stanna och prata dock - ber så mycket om ursäkt!
    Däremot simmar jag gärna imorgon. På lunchen eller efter jobbat - det är vilket som för mig! Måste kanske prova baddräkten först bara

• Elsakling

Åh vad härligt det låter med yoga och simmning. Önskar att jag också kunde hålla på med nåt sånt. Är dessvärre sjukskriven för sammandragningar och ska vila så det funkar inte riktigt. Min enda träning nu består av att förflytta mig mellan datorn och soffan. Blää...hur tråkigt som helst. Dessutom har jag insett att jag är en sån som äter när jag är uttråkad så risken är väl att jag snart rullar fram . Skönt iaf att så många av oss fortfarande mår bra och orkar vara hyfsat aktiva.

Har också blivit lite intresserad av en sjal men tycker att de är ganska dyra. Vet ju inte om jag kommer att gilla det. Kanske ska prova att sy själv. Har sett en instruktion på en ringsjal eller vad den heter. Vet dock inte vilken modell man ska satsa på som nybörjare.

• Mjölk

Elsakling: Det låter ju inte så kul! Sammandragningar redan? Så du är sjukskriven för att du inte ska föda för tidigt? Hoppas det går över!

icaS: Bra att du nu vet vad knölen är. Jag brukar alltid känna mig mycket bättre när man vet. Ovisshet är jättejobbigt! Vad ska de göra åt knölen då?

För er som vill simma imorgon på IKSU så tänkte jag simma klockan 11:00. Sen kan man ju äta lunch på IKSU efter det! Vi kan väl träffas 10:45 vid ingången (innanför dörrarna) på IKSU?

• Elsakling

Mjölk: Tack för omtanken! Jo jag fick problem med sammnadragningar tidigt, redan i v 18. Så sjukskrivningen är till för att minska risken för att föda för tidigt. Har varit helt nojig tidigare och trott att allt ska gå åt skogen, men för varje dag som bebben stannar i magen ökar ju chansen att det ska gå bra

• Missboss

Elsakling: Hoppas att allt går bra för dig. Inte roligt att behöva gå hemma pga av något sådant å så tidigt dessutom.

Simning blir i såna fall kvällstid för min del. Ska sätta mig och fixa över korten från fikat i måndags nu

• Missboss

Tjejer!!!

Nu finns sista bilden i mitt galleri att hämta. Hoppas jag fick alla namn rätt, korrigera mig annars så ändrar jag och laddar upp ny bild.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?