• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Tibertius

Hej igen,

Vad roligt att ni hade det trevligt i London. Det är så härligt att du kan drömma så fina drömmar om dina barn, de "pratar" säkert med dig när du sover. De är där och kollar att du klarar dig och att du mår bra. De är säkert jätteglada för dom fina bilderna du tog i London.

Det känns så fint att höra att de är med dig varje dag..Vi kommer aldrig att glömma dina fina barn.

Idag sa min son (han fyller snart fem) att när han dör vill han bli en örn..Då skulle han flyga ner till mig och hälsa på. Det var väl en fin tanke.

Kramar

• SBoren

Härligt att barnen pratar med dig i dina drömmar, att em e så närvarande... Så himla fint...

• tezzi

Sänder en massa styrkekramar. Jättefina sidor du gjort till dina barn. ryser i hela kroppen när jag tänker på det som hänt eran familj. tårarna rinner längst min kind....

• AngelicaF
    Tibertius skrev 2008-11-05 23:10:03 följande:
    Natti natti alla här inne..
    Natti sov gott
  • Thessia
    emmy840508 skrev 2008-11-05 19:58:47 följande:

">

" target="_blank">

Låten vi hadde på barnens begravning....
    Måste bara dela med mej av detta!
    Satt och lyssnade just på denna låten för några månader sedan och tänkte då automatiskt på Max och Saga.
    Nu säger du att ni hade den på begravningen.

Max och Saga finns alltid i mina tankar och även du och din familj såklart
    (¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯) www.thessia.blogg.se
  • Wilja

Hej gumman!

Vad skönt att läsa att ni haft det bra i London. Det är ni verkligen värda! Och vi ska gå och se Mamma Mia-filmen snart, bara vi kan ordna så vi kan allihop samtidigt nån gång Så får du se om den lever upp till musikalen!

Vad skönt att du känt att barnen har vart med er hela tiden, jag tror Max har kollat ner på dig när du har träffat Spindelmannen och Shrek och blivit jätteglad för korten du tog och för att du tänkte extra mycket på honom då!

Vi ses i eftermiddag, då får du berätta ännu mer om hur ni har haft det! Vi har saknat dig när du har vart där borta så det ska bli så kul att träffa dig igen!

Kramar i massor från mig och småtrollen!

• faster

Hej Emma
    Nu har jag o maken varit borta för o koppla av några dygn...det har varit jätteskönt.
    Och du har varit med mej i mina tankar stora delar av min resa hihiihh....
    hur har Emma det i London?hoppas hon kan koppla av...osv...
    Har längtat hem till att få sätta mej här vid datorn o se vad ni skrivit i tråden o om hur ni haft det.
    Det glädjer mej att läsa att ni haft det bra!Det behövde ni säkert båda 2.
    Empty room med Sanna är min absoluta favoritlåt o nu får den en ännu större betydelse.Tack snäla för at du delar med dej!
    Stor varm Kram!!

• knaster

Emma, du är fantastiskt. Det är omöjligt att föreställa sig hur du orkat, men jag är djupt tagen av din styrka. Jag blir så glad när jag läser att du lever vidare, men att dina barn finns med dig i allt du gör. Ord är så tomma, och det är lika svårt att förstå som att formulera sig.
    Stora kramar från lilla mig. Önskar jag kunde ge dig all styrka i världen.

Svar på tråden Mina två änglar