• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Miraklet09

Hej emma vill bara landa in i tråden igen och önska en fortsatt trevlig vecka
     och en super skön helg, solen börjar skina framåt, något att se fram emot

Du är en otroligt fin människa ska du veta, även om ja inte känner dig..

en stor kram till dig

E
  • Humbla
    emmy840508 skrev 2008-11-05 21:41:24 följande:
    Sitting here alone with my memories Staring at a picture of you and me They say I look fine but if walls could talk They’d tell you all about how much I break apart I think we were right but we did it wrong Every since you left me I just can’t go on No I can’t even read the news today ‘Cause everything reminds me of yesterday Empty room Empty heart Since you’ve been gone I must move on Empty room I never realised it could make me cry To hear the children laugh and play outside A walk in the park shouldn’t be that bad But everything without you seems to make me sad I thought we were good we were meant to be The way it turned out is still a mystery No I can’t even read the news today Reminds me of yesterday Empty room Empty heart Since you’ve been gone I must move on Empty space Lonely days My life goes on Just like the moon And to sail across the sky alone Forever trying to find its home I can’t believe I have to say I don’t know where you are today Empty room Empty heart Since you’ve been gone I must move on Empty space Lonely days My life goes on Just like the moon Empty room Empty room
    Otroligt vacker låt, den fick en extra mening nu när du berättade det, och på något sätt blev den ännu vackrare! Tack för att du delar med dig av deras låt till oss! Kunde inte hålla tillbaka tårarna. kram!
  • muminmamman82

Hej!!
    Emma du har funnits i minna tankar sedan den här hemska mardrömmen hände!är själv tvåbarnsmor och bor i eskilstuna.Jag tycker att du är stark och modig.kämpa på minna ögon fylls nu av tårar och det gör säkert dina också!!!!Ha det så bra

• Anna73

Hej!!

Vad heter minnessidan inte tillminneav utan den andra??

Hjärtekramar Anna

• bedasplace
    turbomorsan skrev 2008-11-05 18:07:58 följande:
    Hej Emma! Här kommer bilden jag skrev om till dig hoppas att du gillar den! Kramar /Christine med familj (lägger in en klickbar oxå)
    Men vilken otroligt vacker bild!
  • Ludwig o Malwia

Har tittat på deras fina kort,
    Och läst  på sida till minne av.
    Man blir tårögd!

Beklagar sorgen!
    vi tänker på er, Kram

• Mamma Lotta

Hej Emma, jag har inte varit härinne på några dagar och en tanke slog mig när jag läste om att du är glad att du "valde" just dina föräldrar, jag är helt övertygad om att Max o Saga visste precis vad de gjorde när de valde sina föräldrar. De kunde inte ha fått bättre föräldrar än dig o Nicklas!

Skönt att höra att London var så givande NI förtjänar allt som är av godo och som är positivt för er!

Jag tror att din känsla för barn kommer vara lika stark som alltid om inte starkare, men kanske på ett annat sätt..

Ha en skön helg o kram på er!

Life is what happends while making other plans...
  • rebeckaa

hej emma! så fruktansvärt det som hänt er. att förlora sina barn är det värsta som kan hända o på det sättet som max o saga dog är hemskt. jag förstår inte hur man kan göra så mot små barn, om det nu är tyskan så måste hon vara ganska sjuk som gör en sådan sak. fint det du skriver att de delar livet med dig fortfarande och det hoppas jag att de gör att de finns med er på ngt vis. kram på dig

• malinagirl
    Svar på #2088
    Detta är gammalt, det är redan borttaget...
Svar på tråden Mina två änglar