• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • varmchoklad

tack för att du svarade Det känns ju lite "påfluget" eller hur man ska säga, att klistra in länken till min unges video här i din tråd.. därför frågade jag innan!

Jag håller såklart tummarna för dig & din familj imorgon. Hoppas att du får vila lite inatt.

Kram och även kram till alla andra som skrivit i denna varma tråd.

• minbebis76

Har tänkt att fråga flera gånger men alltid glömt när jag väl varit inne här.
    Tänkte att det var så eftersom jag sett din pappa i media och drog slutsatsen att han säkert inte bytt till Niklas efternamn i alla fall

Tycker personligen att det är mysigt när alla heter samma sak i en familj fast jag lever inte som jag lär. Ville inte byta till min mans vanliga efternamn när vi gifte oss och han ville inte byta till mitt så vill behöll våra. När sonen föddes fick han heta mannens vilket jag var ledsen över ibörjan. Nu tycker jag att det är ok ändå. Även om jag så klart hade velat att killarna tog mitt namn

emmy840508 skrev 2008-12-08 21:45:50 följande:
    En mycket bra fråga :0) Det e faktist inte så många som har frågat om just det.Men Nicklas och jag var gifta när vi levde tillsammans. Så han tog mitt efternamn.Han ville behålla det för barnens skull, han ville heta som dom... nu vet jag ej hur han gör.
  • Baba Screetch
    Svar på #3851
    varmchoklad skrev 2008-12-08 21:54:19 följande:
    tack för att du svarade Det känns ju lite "påfluget" eller hur man ska säga, att klistra in länken till min unges video här i din tråd.. därför frågade jag innan!
    " target="_blank">

Jag håller såklart tummarna för dig & din familj imorgon. Hoppas att du får vila lite inatt.Kram och även kram till alla andra som skrivit i denna varma tråd.
    hahahaha guuud så söta, både vovven o bebisen

O så försiktig hunden var!
    Snacka om o dela med sig...

Precis som min dotter gör när hon iknte vill ha mer o äta, då står nå´n av de lyckliga hundarna där o får gottis
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Baba Screetch
    Svar på #3848
    Lingonflickan skrev 2008-12-08 21:47:45 följande:
    Jag tycker det är ett fint efternamn.
    precis vad jag åxå tänkt på, det är jättefint
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Humbla

Hittade en väldigt vacker låt ikväll emma, och tänkte på dig och barnen.

">

Allting kanske inte stämmer in, men detta fastnade:

Didn't need to ask
    Don't know the reason
    Everything that I believe
    Is right here

Not thinkin' bout tomorrow
    Couldn't catch it if I tried
    World is spinning too fast
    So I'll wait 'til it comes to me

I am you
    You are me
    We are one
    Take me in your arms
    And flow through me
    I'll flow through you

• Haddirajan

Kör hårt imorgon Emma!
    Du är inte ensam i salen imorgon, glöm inte att nästan hela sveriges befolkning står bakom dig, och vi är inte så få!

Mattias med sin dotter Emmy som nätan är jämngammal med Saga

• Haddirajan

Det betyder nästan nästan, snudd på.

• annis41

Jag vill önska dej o alla dina nära lycka till i morgon och skickar en styrke kram

Svar på tråden Mina två änglar