• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Anki 82

varmchoklad: Vilken givmild liten unge du har

Emma: Nu såg jag nyss repotaget på web-tv och du är lika stark och vacker som vanligt! Var lite extra spännande att se hur du sitter när du är inne på FL och att du nämnde "oss" (dvs halva Sveriges befolkning ) Det värmer nog hjärtat hos många att du finner sånt stöd som du säger härifrån.
    Och gud så vacker graven är!! Helt otroligt fin, den riktigt strålar kärlek. Precis som Max och Saga kan jag föreställa mig!
    Tänker på er alla imorgon och hoppas du får sova bra i natt.
    Kram!

• solfrost

Det program ni talar om, kallafakta såg jag på igår på datorn, men jag såg inte att Emma satt vid datorn? Finns det fler program? kan någon länka isåfall?
    Tack

små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • tifet

emma, jag tänker ofta på dig och dina barn! det känns som att inga ord räcker till så jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva. att försöka föreställa mig hur det känns när ens värsta mardröm blir verklighet känns omöjligt.

många varma kramar!

• Anki 82
    solfrost skrev 2008-12-08 22:19:52 följande:
    Det program ni talar om, kallafakta såg jag på igår på datorn, men jag såg inte att Emma satt vid datorn? Finns det fler program? kan någon länka isåfall?Tack
    Hon satt med en laptop i soffan har för mig. Sen visades det närbilder på FLs hemsida. Tror det bara är ett program men kanske är fler??
  • Tvåbarnsmamma79

Jag ville bara säga att jag ska tänka på er lite extra imorgon,och jag hoppas att du/ni känner allt stöd från oss här i tråden Vi finns här,vi står bakom dig och din familj imorgon,och alltid!
    Lycka till imorgon,och hoppas du kan sova inatt.
    Stor Kram//Sandra

• kärålajn
    Det program ni talar om, kallafakta såg jag på igår på datorn, men jag såg inte att Emma satt vid datorn? Finns det fler program? kan någon länka isåfall?Tack
    Det är i början på Kalla fakra dokumentären.
    Gå in på tv4.se och sen Anytime.
    ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • Ztampe
    länk till programmet:

anytime.tv4.se/webtv/&treeId=9023&renderingdepartment=2.757
  • rebmetpes

Emma

har läst i din tråd ofta, men inte skrivit något.

alla skriver så fina ord här inne så jag blir rörd.

kollade i dag på alla tre kalla fakta programmen om er, grät när jag såg dom.

lycka till nu resten av rättegången

kramar

• rebmetpes

va tvungen å gå in å pussa på min dotter medans hon sov.

du sa/skrev att du ville att folk skulle va glada över vad dom hade (tror det va något sånt) och jag tror du har fått upp mångas ögon att inte ta sin vardag och sin familj för given

Svar på tråden Mina två änglar