• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • snart mamma till 4

Emma Tänker på dig inför imorgon och önskar att du ska känna styrka att genomgå den dagen.
    *kramar om*

Fantasi är viktigare än kunskap- Albert Einstein
  • Humbla

Emma, sitter och pluggar det sista innan jul nu, men tog en liten paus för kaffe och läsande i tråden.
    Det gör mig ont att förhandlingarna blir uppskjutna, att ni ska behöva ha det här hängande över er under julen, som att den inte skulle varit nog tung ändå..
    Skönt att dom är grundliga iaf och att du trivs bra med och har förtroende för åklagarna!

Tänkte på en sak idag när Tor kom hem från dagis med massa julpynt och teckningar, om Max brukade pyssla mycket och vad som var hans favorit pyssel? Har för mig att du skrivit att han gick på dagis ett par dagar i veckan?

Vill skicka en hel bunt med kramar till dig och din familj inför morgondagen, och som vanligt hoppas jag att monstret ska bryta ihop och erkänna, även om jag tvivlar då jag tycker mig ana en psykopatisk person i henne.

All kraft och styrka och energi i världen till er imorgon Emma!
    Vi står alldeles precis bakom dig.

kram

• JohannaMatt

Skickar också all kärlek och styrka jag kan. Känns skönt att veta att ni tar hand om varann. Kram Johanna

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • Anki 82

Stor kram Emma! Tänker på dig nu under den jobbiga rättegången och kommande julen o allt. Vett att du kommer klara dig genom allt men ändå orättvist att du ska behöva gå igenom det.

Frågade tidigare men du missade nog. Undrade vad Max och Saga gillade för böcker och filmer?

Hoppas du får sova gott inatt och samla energi inför morgondagen. Kram!!

• Tibertius

Emma,

Här ifrån skickas också styrka och värme och ett stort lycka till. Kommer att tänka på er i morgon.

Kram

• månälva

Skickar massa styrka inför morgondagen och glöm inte av att vi finns bakom dej Emma! Kram

• faster

Hej Emma.
    Skickar en massa massa styrkekramar till dej inför morgondagen!
    Tänker på dej ofta o det hoppas jag du vet o känner.
    Stor Varm KRAM

• Annastar

tänker på er som vanligt hoppas du kan koppla av något, hoppas även att kommande dagar kommer gå fint. KRAM

♥Tindra 060925♥
Svar på tråden Mina två änglar