• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • LoveSharPei

Men herregud! Är det inte bättre karln står i duschen och runkar än att han går och sätter på någon annan?
    Vadfan! Min karl får väl runka om han vill, det är hans ensak. Och så länge jag inte behöver lida pga. det så bryr jag mig inte, hahahaha!

• Kimma72
    LoveSharPei skrev 2008-10-12 15:29:29 följande:
    Men herregud! Är det inte bättre karln står i duschen och runkar än att han går och sätter på någon annan?Vadfan! Min karl får väl runka om han vill, det är hans ensak. Och så länge jag inte behöver lida pga. det så bryr jag mig inte, hahahaha!
    Vilken otroligt korkad jämförelse "Är det inte bättre karln står i duschen och runkar än att han går och sätter på någon annan?"

Det var väl inte frågan om större risk att han är otrogen om han inte runkar då och då utan att han är så respektlös mot TS och runkar när han vet att hon kan komma in när som helst eller underhåller henne ett sunt sexliv genom att ta ut glädjen i förskott medans hon får passa det gemensamma barnet under tiden. Varför förstår inte människor som du att det ligger på ett djupare plan än en "otrohetsrisk"?
  • LoveSharPei
    Kimma72 skrev 2008-10-12 15:37:09 följande:
    Vilken otroligt korkad jämförelse "Är det inte bättre karln står i duschen och runkar än att han går och sätter på någon annan?"Det var väl inte frågan om större risk att han är otrogen om han inte runkar då och då utan att han är så respektlös mot TS och runkar när han vet att hon kan komma in när som helst eller underhåller henne ett sunt sexliv genom att ta ut glädjen i förskott medans hon får passa det gemensamma barnet under tiden. Varför förstår inte människor som du att det ligger på ett djupare plan än en "otrohetsrisk"?
    "Människor som du?"

Varför förstår inte "människor som ni" att alla människor har rätt till att onanera, herregud! Vem gör inte det?

Finns väl värre saker och oroa sig för än en sån sak! :-d
  • Ablan
    Svar på #228
    Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 10:55:05 följande:
    Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess. Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.

sen kan man fråga sig hur hon vet att han runkar i duschen, örat mot dörren?

"I can hear you mother fucker!"

Kung Fu Pasta
  • Kimma72
    LoveSharPei skrev 2008-10-12 15:55:23 följande:
    "Människor som du?"Varför förstår inte "människor som ni" att alla människor har rätt till att onanera, herregud! Vem gör inte det? Finns väl värre saker och oroa sig för än en sån sak! :-d
    Jag har aldrig hävdat att man inte får onanera i ett förhållande. Onani är ett sundhetstecken, men det blir smaklöst när det ska ske i tid och otid utan respekt mot sin partner. Och då tar det snabbt död på de bästa förhållanden.
  • Ablan

det hade varit jätte fin och romantiskt och sagolikt om man i ett förhållande inte behövde onannera och bara hade ögon för den man älskade och var saligt förälskad och kåt på den man lever med hela livet, jag förstår tanken, det gör jag.

men nu lever vi inte i en romantisk komedi eller en saga utan vi lever i verkligheten och i verkligheten så är det just bara en saga.

så då kanske man ska ta itu med sitt dåliga självförtroende och den sneda synen på sex i stället för att kräva något orimligt.

på toa eller i duschen så får man göra vad man vill med sin egen kropp.
    att ts har problem med runk i duschen det är inte ts mans problem, det är ts problem som hon borde jobba med själv.

Kung Fu Pasta
  • LoveSharPei
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:18:59 följande:
    Jag har aldrig hävdat att man inte får onanera i ett förhållande. Onani är ett sundhetstecken, men det blir smaklöst när det ska ske i tid och otid utan respekt mot sin partner. Och då tar det snabbt död på de bästa förhållanden.
    Ja, men om han väljer och runka. Låt han göra det, det är ju hans förlust! Det är han som förlorar sin partner till slut pga. det han har gjort!
  • LoveSharPei
    Ablan skrev 2008-10-12 16:21:43 följande:
    det hade varit jätte fin och romantiskt och sagolikt om man i ett förhållande inte behövde onannera och bara hade ögon för den man älskade och var saligt förälskad och kåt på den man lever med hela livet, jag förstår tanken, det gör jag.men nu lever vi inte i en romantisk komedi eller en saga utan vi lever i verkligheten och i verkligheten så är det just bara en saga.så då kanske man ska ta itu med sitt dåliga självförtroende och den sneda synen på sex i stället för att kräva något orimligt.på toa eller i duschen så får man göra vad man vill med sin egen kropp.att ts har problem med runk i duschen det är inte ts mans problem, det är ts problem som hon borde jobba med själv.
    Precis!
  • Kimma72
    LoveSharPei skrev 2008-10-12 16:24:29 följande:
    Ja, men om han väljer och runka. Låt han göra det, det är ju hans förlust! Det är han som förlorar sin partner till slut pga. det han har gjort!
    Det kan man ju alltid hoppas..
  • LoveSharPei
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:26:39 följande:
    Det kan man ju alltid hoppas..
    Varför hoppas på det?
Svar på tråden Han runkar i duschen