• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • MrsDeepblue
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:12:02 följande:
    Så bara för att man inte är "blank och tyckeslös" på insidan som du och Ablan fex så är man alltså "fuckad"?
    "Blank och tyckeslös" förresten? Hmm. Personangrepp brukar man ju ta till när man inte har några argument kvar i sak.
  • Kimma72
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 17:14:28 följande:
    Ta det inte så hårt, det är ett uttryck bara. Ibland känner man sig väldigt säker på något, men så undrar man ändå om det bara är man själv som tror att man tillhör majoriteten. Jag respekterar verkligen andras åsikter! Däremot tycker jag det är synd att inte fler par pratar om såna här saker. Gränser och så. I så fall skulle det inte finnas lika många konflikter som den som TS har med sin partner.
    Jag tar det inte hårt, det var bara en frågeställning.

Och jag håller fullständigt med dig att det är så dålig kommunikation i många förhållanden. Då hade dessa trådar aldrig dykt upp. Personligen som jag skrev tidigare anser jag onani vara sunt,man lär känna sin kropp väl nog för att kunna bjuda på allt det goda med sin partner. MEN onani måse ske med hänsyn anser jag dock, och inte på bekostnad av en annan människans välmående. Jag har mycket bra självförtroende och ser det inte som ett hot men i TS fall kanske situationen ser annorlunda ut. Så därför får vi utgå från det hon skriver och kan inte tillskriva oss egna känslor i hennes sammahang.
  • Kimma72
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 17:15:38 följande:
    "Blank och tyckeslös" förresten? Hmm. Personangrepp brukar man ju ta till när man inte har några argument kvar i sak.
    Det har jag visst det, och mitt argument var inget personpåhopp. Men jag kanske ska vända på det, du tolkar det som ett personpåhopp för att?...
  • Ablan
    Svar på #313
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:21:28 följande:
    Det har jag visst det, och mitt argument var inget personpåhopp. Men jag kanske ska vända på det, du tolkar det som ett personpåhopp för att?...
    blank och tyckeslös betyder att man är en likgiltig människa utan åsikter.
    Kung Fu Pasta
  • Spartacus

men snälla allihopa!

för er som inte varit med i tråden och uppenbarligen inte läst ts,
    det handlade aldrig om att det var något fel i onani!

hennes karl visar henne inte uppskattning och självklart
    tar man illa vid sig om killen ständigt väljer handen framför en själv, eller hur?

förstår inte hur folk orkar sitta och spekulera och resonera i saker som inte hör tråden till!

hoppas ni fått upp saken till diskussion ts,

det är tufft när man inte känner sig uppskattad,

speciellt när man själv mår lite dåligt över sitt nyförlösta utseende!

• Anonym (E-ma)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:21:28 följande:
    hehe nu snurrar du ihopp saker o ting... du skrev "Blank och tyckeslös", vilket är konstigt att skriva till någon i en diskution, inte konstigt att Ablan tog det som ett påhopp.
  • Kimma72
    Ablan skrev 2008-10-12 17:24:06 följande:
    Svar på #313
    blank och tyckeslös betyder att man är en likgiltig människa utan åsikter.
    Inte likgiltig, bara utan åsikt och sen när blev det förbjudet?
  • Ablan
    Svar på #315
    men jag tycker att det alltid är ett jäkla tjat om att män ska få kvinnor att känna sig åtråda och attraktiva osv, man kanske ska se över sig själv innan man gnäller över andra, det är lika mycket kvinnans jobb att göra det samma mot mannen, det är inte enkelriktat i ett förhållande och att förbjuda onani är bara ytterligare ett steg ner i fördärvet, att ta det sista "sexet" i ett förhållande och förbjuda det, man kan faktiskt som kvinna försöka att göra något istället för att bara vänta mannens initiativ.
    Spartacus skrev 2008-10-12 17:25:27 följande:
    men snälla allihopa!för er som inte varit med i tråden och uppenbarligen inte läst ts,det handlade aldrig om att det var något fel i onani!hennes karl visar henne inte uppskattning och självklarttar man illa vid sig om killen ständigt väljer handen framför en själv, eller hur?förstår inte hur folk orkar sitta och spekulera och resonera i saker som inte hör tråden till! hoppas ni fått upp saken till diskussion ts, det är tufft när man inte känner sig uppskattad, speciellt när man själv mår lite dåligt över sitt nyförlösta utseende!
    Kung Fu Pasta
  • Kimma72

Anonym (E-ma) skrev 2008-10-12 17:25:50 följande:

hehe nu snurrar du ihopp saker o ting... du skrev "Blank och tyckeslös", vilket är konstigt att skriva till någon i en diskution, inte konstigt att Ablan tog det som ett påhopp.
    Lika konstigt tycker jag det är att man är "fuckad" för att man inte delar andras åsikt ??
  • Anonym (E-ma)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:30:56 följande:
    Anonym (E-ma) skrev 2008-10-12 17:25:50 följande:
    Lika konstigt tycker jag det är att man är "fuckad" för att man inte delar andras åsikt ??
    det är ett uttryck
Svar på tråden Han runkar i duschen