Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Jordgubbssmak

Jag blir jätteupphetsad av det! Det är därför jag vill vara med ju! =)

MrsDeepblue skrev 2008-10-12 16:52:05 följande:
    Det där tycker jag är intressant. Varför är det så att vissa blir sårade av det och vissa ser det som naturligt och till och med upphetsande?
  • MrsDeepblue

Tack för omröstningen Ablan!

• Ablan
    Svar på #296
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 16:51:45 följande:
    Svar på #292Ja, om hon nu gör det, så är det väl inte så värst roligt för henne att behöva känna så.Om vi ska vara lite logiska så vittnar de flesta killar/män om att dom i genomsnitt kommer en gång om dagen. Så om jag ska spekulera så är det ju ganska enkelt för tex TS att gissa att han runkar om dom inte har sex på en vecka och han normalt vill/behöver/brukar komma varje dag. Så hon kanske inte bara är paranoid hon kanske kan använda lite logik. När han gör det valet, alltså runkar exakt när bara han känner för det medans hon inte har möjlighet för hon passar deras barn, så berövrar han ju automatiskt också henne på möjligheten att ha gemesam sex, eller hur? Är det okej i alla lägen när man faktiskt är ett par? För då kanske samma argument som nån använde här med att man ska vara glad att han runkar i duschen och inte är otrogen kan avändas i att vill han runka i duschen så får väl hon ha sex med någon som prioriterar henne i stället.

helt ärligt att anta att hennes man runkar i duschen bara för att hon har kommit på honom en gång?

det är bara paranoia och kontroll behov.

Kung Fu Pasta
  • panda mii
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 16:54:19 följande:
    Jag blir jätteupphetsad av det! Det är därför jag vill vara med ju! =)
    håller med! jag tänder på tanken av att min sambo onanerar.
  • Ablan
    Svar på #302
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 16:54:58 följande:
    Tack för omröstningen Ablan!
    jag måste bara veta om det är jag som är fuckad i huvudet
    Kung Fu Pasta
  • Jordgubbssmak
    Svar på #303
    va? Jag tyckte just att jag i det inlägget anförde fler saker än "bara" det som grund till att kunna "anta" en sån sak?
  • MrsDeepblue
    Ablan skrev 2008-10-12 16:56:36 följande:
    Svar på #302
    jag måste bara veta om det är jag som är fuckad i huvudet
    Haha, nä det verkar vara rätt många här som är det...
  • Kimma72
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 17:03:56 följande:
    Haha, nä det verkar vara rätt många här som är det...
    Så bara för att man inte är "blank och tyckeslös" på insidan som du och Ablan fex så är man alltså "fuckad"?
  • MrsDeepblue
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:12:02 följande:
    Så bara för att man inte är "blank och tyckeslös" på insidan som du och Ablan fex så är man alltså "fuckad"?
    Ta det inte så hårt, det är ett uttryck bara. Ibland känner man sig väldigt säker på något, men så undrar man ändå om det bara är man själv som tror att man tillhör majoriteten.

Jag respekterar verkligen andras åsikter! Däremot tycker jag det är synd att inte fler par pratar om såna här saker. Gränser och så. I så fall skulle det inte finnas lika många konflikter som den som TS har med sin partner.
  • Ablan
    Svar på #308
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:12:02 följande:

det var jag som började med att skriva fuckad.

blank och tyckeslös, så kan du se det om du vill.

å andra sidan ser jag att förbjuda onani som kontrollerande, sned och störd syn på sex, präktigt och ganska trångsynt.

Kung Fu Pasta
Svar på tråden Han runkar i duschen