• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Frontline

Kan ju förstå om man hittar sin sambo när han runkar i köket, på balkongen, inne på ICA, eller på Lindex bland underkläder för damer då som först kan jag förstå att det inte är så jefla kul men nu står han ju i duschen där han förmodligen vill vara för sig själv 10 minuter utan att en hysterisk sambo ska stå utanför och gnälla bara för han njuter lite med sig själv...

• Anonym (Söndag)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:18:59 följande:
    Jag har aldrig hävdat att man inte får onanera i ett förhållande. Onani är ett sundhetstecken, men det blir smaklöst när det ska ske i tid och otid utan respekt mot sin partner. Och då tar det snabbt död på de bästa förhållanden.
    Word!

Vad jag förstått har TS försökt ta upp det med killen, men han vill ju inte ens erkänna att han onanerar i duschen och blir förbannad istället. (Vi får väl anta att hon känner sin partner och vet hur det låter i badrummet när han gör det.) Lägg till det att hon inte får någon uppskattning eller att de har sex. Inte undra på att hon är ledsen. Försök nu inte få det till att det skulle vara ett slags onaniförbud för honom. Det har TS inte skrivit någonstans. Onanera - ja visst! ...men sköt det snyggt om partnern inte har lust att höra vad som försigår. För mig skulle det kännas konstigt om jag hörde min kille runka i badrummet under tiden jag passade vårt barn i rummet bredvid. Det här paret behöver ta ett ordentligt snack med varandra.

Vad är det med folk idag? Varför är omedelbar tillfredsställelse något som måste tillgodoses varsomhelst och närsomhelst? Jösses!
  • Frontline

Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 16:32:36 följande:

(Vi får väl anta att hon känner sin partner och vet hur det låter i badrummet när han gör det.)
    Hur låter det när man gör det, det är ju inte så att man vrålar rätt ut som en stucken gris, möjligtvis att det kan låta nått litet man absolut inget man skulle höra om man stod utanför badrummet...
  • Ablan

SNÄLLA! kan inte någon förklara för mig hur det låter när man runkar i duschen?!

Och ska man stå uten för dörren och lyssna "ja! det låter som våt förhud!"

ts man kaske blir förbannad för att han faktiskt inte runkar i duschen?!
    dusch runken kanske händer i ts huvud?

Kung Fu Pasta
  • Kimma72
    Ablan skrev 2008-10-12 16:37:43 följande:
    SNÄLLA! kan inte någon förklara för mig hur det låter när man runkar i duschen?! Och ska man stå uten för dörren och lyssna "ja! det låter som våt förhud!" ts man kaske blir förbannad för att han faktiskt inte runkar i duschen?!dusch runken kanske händer i ts huvud?
    TS inlägg börjar med... "Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så"
  • MrsDeepblue

TS måste verkligen ha bra hörsel, eller så är hennes karl verkligen högljudd. Jag hör aldrig när min man runkar i duschen...tyvärr...

• MrsDeepblue
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:41:26 följande:
    TS inlägg börjar med... "Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så"
    Ja men det verkar ju inte som att hon har konfronterat honom direkt i så fall eftersom han ju förnekar. Det vore ju otroligt korkat om hon verkligen hade klivit in mitt i akten så att säga.
  • LoveSharPei
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 16:41:29 följande:
    TS måste verkligen ha bra hörsel, eller så är hennes karl verkligen högljudd. Jag hör aldrig när min man runkar i duschen...tyvärr...
    Hahaha! Inte jag heller, och om jag hörde det skulle inte stackarn behöva stå där inne och runka då skulle jag gå in och hjälpa till, eller ta över helt!
  • Kimma72
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 16:42:17 följande:
    Ja men det verkar ju inte som att hon har konfronterat honom direkt i så fall eftersom han ju förnekar. Det vore ju otroligt korkat om hon verkligen hade klivit in mitt i akten så att säga.
    Det är väl lite det som är frågan,ska man som en sorts "mamma" behöva berätta för sin karl vad som är lämpligt och mindre lämpligt,borde han inte var avuxen nog att förstå det själv?
Svar på tråden Han runkar i duschen