Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (trams...)
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-11 22:19:29 följande:
    Så du tror att killen tänkte så här då alltså.
    Hm. Jag är lite sugen. Jag går IN i duschen och runkar...
  • Jordgubbssmak
    Svar på #221
    Jag har ingen aning om vad killen i fråga tänker, men uppenbarligen tänker han inte ha sex med sin kvinna i alla fall om han runkar i duschen när hon finns utanför, eller?
  • Anonym

Men herre jösses! STs issue var att han runkade när hon var hemma och inte att han föredrog egensex framför sex tillsammans med henne. Vill mannen runka så låt honom göra det. Kanske inte vid matbordet eller i tvsoffan under "så ska det låta" men väl i duschen. Man får se vad som är ens egna begränsningar och jobba lite med sina blockader.

• pergotezzie

om ni hade barnet hemma så är det ju inte bara att gå ut till dig och säga att nu ska vi ha sex.... vad ska ni göra av barnet under tiden. han ville hellre ha sex med dig men insåg att nu är lill*n vaken så de får vänta.

tror vi tjejjer har en liten tendens att över reagera.

• MrsDeepblue

Skulle jag kliva in i badrummet och se min man runka i duschen så skulle jag nog bara fråga om jag fick vara med.

Jag ser det som att man har två sexliv, ett med sig själv och ett med sin partner. Och båda är lika viktiga.

• Anonym (jaha)
    Svar på #225
    Och om han sa nej då? Hade du inte alls känt dig utesluten eller bortvald då? Ärligt?
    Jag tror också att man har sex både med sig själv och sin partner, men förhoppningsvis väljer man det med sin partner om det finns tillgängligt och har det sitt eget när man har tillfälle för det (när inte partnern är tillgänglig)
  • MrsDeepblue

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 10:30:58 följande:

Svar på #225Och om han sa nej då? Hade du inte alls känt dig utesluten eller bortvald då? Ärligt?Jag tror också att man har sex både med sig själv och sin partner, men förhoppningsvis väljer man det med sin partner om det finns tillgängligt och har det sitt eget när man har tillfälle för det (när inte partnern är tillgänglig)
    Om han inte vill ha sex med mig så har det inget med hans runkande att göra, utan då har vi andra problem att jobba med. Det har hänt att han precis har runkat när jag vill ha sex och då har vi bara skrattat åt det. Ibland har vi haft sex ändå, ibland har vi väntat till senare. Man behöver inte göra en så stor grej av det tycker jag.

För mig är det så att man onanerar när man känner för det och har sex med sin partner när man känner för det. Det behöver inte alltid ha med tillgänglighet att göra.
  • Anonym (Söndag)

Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess.

Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.

• Kimma72

Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 10:55:05 följande:

Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess. Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.
    Kan inte annat än nicka instämmande.
  • Frontline

Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 10:55:05 följande:

Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess. Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.
    Fast om han nu är i duschen så borde han ju få vara ifred , det är väl en av dom få platserna i ett hem som man kan vara för sig själv på så är det iaf här...
Svar på tråden Han runkar i duschen