• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • MrsDeepblue

Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 10:55:05 följande:

Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess. Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.
    Vems behov som ska gå först är alltid en intressant diskussion. Man måste ju prata om sånt i en relation och komma överens om gemensamma spelregler. Är man inte överens om vad som ska gälla så är man inte. Och då kan man inte heller gnälla över vad den andre gör om den inte är villig att kompromissa. Problemet är att många är så fast i saker som man anser vara självklara och outtalade, istället för att faktiskt sätta sig ner och diskutera igenom det seriöst med sin partner.
  • Im Fabulous

Det är helt okej att känna som TS gör. Jag tycker att det är väldigt respektlöst att onanera när ens partner är hemma.

Förklara för honom att han mer än gärna får runka hur mycket han vill - men inte när du är hemma. Det är respektlöst och omoget.

• MrsDeepblue

Im Fabulous skrev 2008-10-12 11:15:59 följande:

Det är helt okej att känna som TS gör. Jag tycker att det är väldigt respektlöst att onanera när ens partner är hemma.Förklara för honom att han mer än gärna får runka hur mycket han vill - men inte när du är hemma. Det är respektlöst och omoget.
    Varför ska just TS bestämma vad som ska gälla i relationen? Det finns inget som säger att det generellt sett är fel att runka i duschen, det är ju en åsikt bara precis som vilken som helst.
  • Im Fabulous
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 11:21:21 följande:
    Im Fabulous skrev 2008-10-12 11:15:59 följande:Varför ska just TS bestämma vad som ska gälla i relationen? Det finns inget som säger att det generellt sett är fel att runka i duschen, det är ju en åsikt bara precis som vilken som helst.
    Ts bestämmer inte vad som gäller i relationen utan vad som gäller för henne.

Om hon känner sig obekväm med att hennes sambo står och runkar i duschen när han är hemma, ska hon få framföra det och förhoppningsvis kan de mötas och hitta en lösning.
  • Anonym (va?!)

Det är du som har problem inte han!
    Framför du din åsikt, men ska du "kolla honom" varje gång då eller??

Han runkar, det mest naturliga en man kan göra. Som att förbjuda honom att skita när du är hemma för att du äcklas av det. Väx upp va

• Anonym (jaha)
    Svar på #235
    Jag hade nog önskat att det mesta naturliga min man gjorde var att vilja ha sexuell njutning med mig involverad om jag var tillgänglig, inte att runka.
    Sex är ju oftast något man delar med den man älskar i ett förhållande, skita som du jämför det med är oftast inte det (även om det säkert förekommer hos nån)
  • Anonym (va?!)

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 12:46:16 följande:

Svar på #235Jag hade nog önskat att det mesta naturliga min man gjorde var att vilja ha sexuell njutning med mig involverad om jag var tillgänglig, inte att runka.Sex är ju oftast något man delar med den man älskar i ett förhållande, skita som du jämför det med är oftast inte det (även om det säkert förekommer hos nån)
    Så så fort man har fast sällskp så måste man alltid vilja ha sex med denne alla ggr man blir sugen och partnern finns tillgänglig? Vilket skitsnack, man får väl bli sugen på sig själv med ibland
  • Anonym (jaha)

ja, jag hade nog frågat mig själv vad som var fel om jag varit kåt och hellre låst in mig och onanerat än legat på sängen o onanerat tillsammans med min partner. Det ger mig lite mer att se honom njuta samtidigt. Men det e ju jag det

• War

Måste väl vara praktiskt att ha en partner som runkar i duschen, lätt att spola av sen... hade ju varit värre om han kladdat i tvsoffan, i kylskåpet eller annorstädes.

• Anonym (tji)

Det är helt OK att runka NÄR man är ensam i lgh och vi inte är hemma.
    Inte OK att killen runkar någonstans i lgh när vi är hemma.

Svar på tråden Han runkar i duschen