• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (jaha)
    Svar på #259
    Ni kanske skulle bli singlar? Så kan ni ju göra det ni älskar mest HELA tiden!?
  • Frontline

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 14:21:37 följande:

Svar på #259Ni kanske skulle bli singlar? Så kan ni ju göra det ni älskar mest HELA tiden!?
    Det var ju också jefla resonemang...
    Skulle det väl inte finnas ett par i hela världen för
    skulle tro att varenda karl drar en skinnbanjo ibland...
  • Anonym (jaha)
    Svar på #262
    Ja, ibland ja! Men ni drar det ju till ytterligheter med era argumentationer. När man läser en del av de här inläggen låter det som att runka när som, var som är prio ett, inte det du kan dela med din partner. Jag ger upp nu för jag delar inte den här synen på ett förhållande och jag har för den delen INTE problem med att onanera, att min parnter runkar eller med porr.
  • Anonym (va?!)

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 14:06:31 följande:

Som "tji" skrev, när ni valt att gå och runka medans vi är med barnen så har ni ju sedan sabbat chansen för att kunna ha sex tillsammans i stället sen när barnen somnat.Alla ni som skriker så högt här om "rätten att runka", undra hur länge det tagit innan ni lackat av om ni var och varanna gång ni kom till er parnter och försökte få sex fick höra att hon redan var tillfredställd av sig själv. Om inte ni efter ett tag skulle känna er ratade eller börjat undra vad hon gjorde instängd i duschen medan ni passar barn utanför och bli lite irriterade eller känna er oönskade för hon inte ville dela sin njutning med er så skulle det vara konstigt.
    om killen alltid HELLRE runkar än har sex med sin tjej så är ju problemet egentligen något annat i relationen och inte runkandet i sig. Frågan är ju då VARFÖR han inte vill ha sex med dig NÅGON gång..

Att ibland runka istället ser jag inget problem i! För det är inget problem.
  • MrsDeepblue

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 14:47:06 följande:

Svar på #262Ja, ibland ja! Men ni drar det ju till ytterligheter med era argumentationer. När man läser en del av de här inläggen låter det som att runka när som, var som är prio ett, inte det du kan dela med din partner. Jag ger upp nu för jag delar inte den här synen på ett förhållande och jag har för den delen INTE problem med att onanera, att min parnter runkar eller med porr.
    Skillnaden är nog hur man ser på sitt sexliv. Om onanerandet och det man har med sin partner är samma, eller inte. För mig har de två sakerna inget med varandra att göra. Onanin kan inte kompensera för utebliven sex och tvärtom. Problemet är om två som lever ihop ser olika på det och inte kan komma överens om vad som ska gälla.
  • Anonym (eva)

Jag tycker det är bra om killen runkar ibland, för det håller ju sexlusten vid liv, så förr eller senare får jag ju glädje av det i alla fall.

Om han däremot nästan alltid föredrar sig själv så att jag blir utan...då måste vi ju reda ut vad som är fel.

• Jordgubbssmak

Jag tycker det är bättre att i huvudsak hålla lusten levande tillsammans.

Anonym (eva) skrev 2008-10-12 15:03:49 följande:

Jag tycker det är bra om killen runkar ibland, för det håller ju sexlusten vid liv, så förr eller senare får jag ju glädje av det i alla fall.Om han däremot nästan alltid föredrar sig själv så att jag blir utan...då måste vi ju reda ut vad som är fel.
  • Anonym (eva)
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 15:16:15 följande:
    Ja det håller jag med om. I huvudsak.
  • Anonym (va?!)
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 15:16:15 följande:
    Och jag tror det är lättare o man tillåts onanera själv ibland
  • Blåbärspaj

han kanske inte väntar att du ska kommain id duschen han står ju där för bövelen

Svar på tråden Han runkar i duschen