• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (morsa)
    Ablan skrev 2008-10-22 02:39:44 följande:
    Svar på #438porrsurfade en gång, bu fucking hu, det måste ha varit hårt för dig. (??)
    Ja ne exakt va många ggr han gjort det fick du aldrig veta ha!
  • Frantic

Jag förstår inte ett enda ord av denna mening. Vad skriver du?

Anonym (morsa) skrev 2008-10-22 18:46:28 följande:

Ja ne exakt va många ggr han gjort det fick du aldrig veta ha!
  • Frontline

Vi killar måste fasen runka av den ibland man vill ju inte att det ska hända en olycka i sängen när man sover och att man får en ofrivilligt utlösning det är ju inte så trevligt så för att slippa det så måste man tömma manuellt ibland om man nu inte har sex men det är ju inte alltid det blir det...

• Tigress77

Ojojoj! Detta var tydligen en kart amne... *s* Visst ar det ok att runka/onanera/dra en handtralla/spela skinnbanjo och allt vad det nu heter. Kart barn har manga namn... Likval som det ar ok att ibland fantisera om andra nar man gor det, det ger ju bara en extra krydda i tillvaron. Jag for min del fantiserar ibland om min pojkvans basta kompis (som ar en riktig godbit, kan jag saga!*yummy*) nar jag har min hedersstund for mig sjalv. Det betyder inte att jag kommer att hoppa pa honom nar vi traffas nasta gang och ha vild sex dar vi gar och star - det ar bara en liten krydda, juh. Ibland tanker jag pa erotiska bilder jag har sett osv. Det beror helt pa vilken stamning jag ar i. Jag har nog aldrig nagonsin tankt pa min pojkvan nar jag onanerar (inte nuvarande, eller nagot av mina ex.) Varfor tanka pa det man redan har? Det ar ju det okanda, spannande som lockar mest i en san stund, eller hur? Det betyder inte att jag alskar min pojkvan mindre, eller att jag hellre vill vara med nagon annan an honom. Dessutom ar vart sex battre for mig om jag har onanerat forst, det gor hela uplevelsen mer intesiv pa alla satt.

• Anonym

Jag har hittat lösningen han kanske tränar start och stopptekniken

Öva start- och stoppteknik: Det finns en metod som heter start- och stopptekniken. Den innebär att du tränar när du onanerar själv och avstannar med onanin precis innan du ska få utlösning. Sedan börjar du om igen och stannar när du börjar närma dig utlösning. Repetera flera gånger, börja om, stanna. Denna teknik kan du även göra tillsammans med sin partner.

• Anonym (####)
    Anonym skrev 2008-10-25 22:01:44 följande:
    Jag har hittat lösningen han kanske tränar start och stopptekniken Öva start- och stoppteknik: Det finns en metod som heter start- och stopptekniken. Den innebär att du tränar när du onanerar själv och avstannar med onanin precis innan du ska få utlösning. Sedan börjar du om igen och stannar när du börjar närma dig utlösning. Repetera flera gånger, börja om, stanna. Denna teknik kan du även göra tillsammans med sin partner.

Tyst du skulle inte nämna att man övar med sin partner, då får människor aldrig ha egentid med onani eller runkning enligt vissa inlägg här

Skratt

• Who knows

oh nej! Varken mamma eller extra pappa onanerar.

• Frontline

Satan i gatan vad jag mår illa , jag tvättade av min snopp ikväll och drog skinnet lite fram och tillbaka allt bara för att rengöra men vad händer tror ni joooo det går för mig vad ska jag göra oj shit bara inte min tant hör vad som händer...

• Anonym (####)
    Frontline skrev 2008-10-26 00:03:14 följande:
    Satan i gatan vad jag mår illa , jag tvättade av min snopp ikväll och drog skinnet lite fram och tillbaka allt bara för att rengöra men vad händer tror ni joooo det går för mig vad ska jag göra oj shit bara inte min tant hör vad som händer...
    Nej det verkar vara lite förbjudet i vissa hushåll
  • Ablan
    Svar på #468
    Frontline skrev 2008-10-26 00:03:14 följande:
    fy fan tänker du inte på din kvinnas känslor!!! tvätta försiktigare nästa gång
    Sidfot
  • eric

åh när du är "själv" (som parantes) vad tänker du då på? En annan man i duschen kanske?

• Anonym (hmm)

Jag förstår hur TS känner.. och man kan inte rå för sina känslor vilka vissa verkar tro här inne. Däremot kan man jobba på dem.

Onani kanske inte är så naturligt eller frigörande för vissa som för andra. Det kan ha med uppväxt, självkänsla, dåliga minnen eller vad som helst att göra.

Så jag tycker inte att man ska göra narr av någon när man inte vet bakgrunden.

Däremot ska jag ge TS ett tips vilket jag mer tror hon behöver än en massa gliringar.

Jag kände precis likadant som du. Min sambo gillar att titta på porr när han onanerar och gjorde/gör även det när jag är hemma men typ innan han ska till jobbet när jag ligger o sover.
    När jag kom på honom förklarade han varför, han vill ha en bild när han onanerar o.s.v. Men på något sätt kändes inte detta bra för mig och jag ställde givetvis till en stor scen (väldigt onödigt må jag tillägga).
    Men har senare efter detta ransakat mig själv en aning. För det första så är det ju fullkomligt naturligt att onanera alla gör det och jag kommer väl säkert aldrig få reda vad eller vem han tänker på när han gör, men vad gör det så länge det är en tanke och inte handling.
    För det andra eftersom jag mådde dåligt av det hela med porren så tittar jag aldrig längre historik och liknande på datorn längre för att slippa veta, jag vet att det händer men varför lägga ner energi på något jag inte kan göra något åt.
    Om det här med duschen stör varför inte typ gå o ta en promenad eller träffa en väninna eller vad som för man måste inse att detta är en naturlig sak som du inte kan göra något åt.

Man måste komma ihåg att man känner såhär beror helt på ens egna känslor och har inte ett dugg att göra med vad ens sambo/man/pojkvän sysslar med.

Hoppas detta kan ha hjälpt dig lite istället för alla andra inne på detta forum som bara stjälper genom sina kommentarer.

• Anonym (####)
    Anonym (hmm) skrev 2008-10-26 12:09:46 följande:
    Jag förstår hur TS känner.. och man kan inte rå för sina känslor vilka vissa verkar tro här inne. Däremot kan man jobba på dem.Onani kanske inte är så naturligt eller frigörande för vissa som för andra. Det kan ha med uppväxt, självkänsla, dåliga minnen eller vad som helst att göra.Så jag tycker inte att man ska göra narr av någon när man inte vet bakgrunden.Däremot ska jag ge TS ett tips vilket jag mer tror hon behöver än en massa gliringar.Jag kände precis likadant som du. Min sambo gillar att titta på porr när han onanerar och gjorde/gör även det när jag är hemma men typ innan han ska till jobbet när jag ligger o sover.När jag kom på honom förklarade han varför, han vill ha en bild när han onanerar o.s.v. Men på något sätt kändes inte detta bra för mig och jag ställde givetvis till en stor scen (väldigt onödigt må jag tillägga).Men har senare efter detta ransakat mig själv en aning. För det första så är det ju fullkomligt naturligt att onanera alla gör det och jag kommer väl säkert aldrig få reda vad eller vem han tänker på när han gör, men vad gör det så länge det är en tanke och inte handling.För det andra eftersom jag mådde dåligt av det hela med porren så tittar jag aldrig längre historik och liknande på datorn längre för att slippa veta, jag vet att det händer men varför lägga ner energi på något jag inte kan göra något åt.Om det här med duschen stör varför inte typ gå o ta en promenad eller träffa en väninna eller vad som för man måste inse att detta är en naturlig sak som du inte kan göra något åt.Man måste komma ihåg att man känner såhär beror helt på ens egna känslor och har inte ett dugg att göra med vad ens sambo/man/pojkvän sysslar med.Hoppas detta kan ha hjälpt dig lite istället för alla andra inne på detta forum som bara stjälper genom sina kommentarer.
    Jag hoppas du förstår att det inte bara är TS folk har svarat på här inne???
  • Anna6

Skulle ej förbjuda att han onanerade nej, men skulle fundera på varför han valde runkandet framför mig när han vet att jag är villig, och det vet han, vi har pratat om det, dessutom märker ju han att jag är kåt flera ggr veckan så det är ingen nyhet.

Jag vill vara plan A när han är och blir kåt. Att runka ska vara plan B och alltid komma i andra hand. Om jag inte vill, så är det fritt fram för honom. Har jag mens är det fritt fram. Är jag bortrest, fritt fram. I övrigt, när han VET att jag är hemma, är sugen7alt kan bli, förväntar jag mig att jag har högst prioritet.

Okej att ha ett eget sexliv, men går det ut över förhållandet (vilket det gör om jag får sex en gång mindre i veckan) så är det fel. Varför ens vara i ett samboförhållande om man inte vill ligga med varandra? Var singel ist så får du runka hur mkt du vill, UTAN att dra ner den andre partner i skiten. (ja skiten, får känner man sig bortvald så är det skit kan jag tänka mig)...
    ....men för ALL DEL, var och en bestämmer över sin egen kropp och ÄR det värt att partner blir ledsen och åsidosatt så varsågod

• Maltemånsson
    Anna6 skrev 2015-05-17 22:28:35 följande:

Skulle ej förbjuda att han onanerade nej, men skulle fundera på varför han valde runkandet framför mig när han vet att jag är villig, och det vet han, vi har pratat om det, dessutom märker ju han att jag är kåt flera ggr veckan så det är ingen nyhet.

Jag vill vara plan A när han är och blir kåt. Att runka ska vara plan B och alltid komma i andra hand. Om jag inte vill, så är det fritt fram för honom. Har jag mens är det fritt fram. Är jag bortrest, fritt fram. I övrigt, när han VET att jag är hemma, är sugen7alt kan bli, förväntar jag mig att jag har högst prioritet.

Okej att ha ett eget sexliv, men går det ut över förhållandet (vilket det gör om jag får sex en gång mindre i veckan) så är det fel. Varför ens vara i ett samboförhållande om man inte vill ligga med varandra? Var singel ist så får du runka hur mkt du vill, UTAN att dra ner den andre partner i skiten. (ja skiten, får känner man sig bortvald så är det skit kan jag tänka mig)...
    ....men för ALL DEL, var och en bestämmer över sin egen kropp och ÄR det värt att partner blir ledsen och åsidosatt så varsågod

Genuint förundrad över hur du hittar en tråd som är 7 år gammal?? Sitter du och bläddrar bakåt så långt? 
  • Mongo fraan yttre rymden
    Maltemånsson skrev 2015-05-18 06:45:38 följande:
    Genuint förundrad över hur du hittar en tråd som är 7 år gammal?? Sitter du och bläddrar bakåt så långt? 
    Undrar samma sak :D
  • Gotlänning

Nej, lämna honom, så här får det bara inte gå till, respektlöst, rasar, chock/skräckrunken i duschen osv.

Usch!

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Hårfagre

Instämmer med föregående talare, det är bara att lämna den här mannen. Vem vet, han kanske köper smågodis i smyg och äter upp det själv också FY FASEN vad respektlöst !!!!

• Anonym (7 år)

Som tidigare sagts: tråden är 7 år gammal,

Svar på tråden Han runkar i duschen