• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Kimma72

Anonym (E-ma) skrev 2008-10-12 17:32:51 följande:

det är ett uttryck
    Det är blank och tyckeslös i så fall också
  • Anonym (E-ma)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:36:09 följande:
    Anonym (E-ma) skrev 2008-10-12 17:32:51 följande:
    Det är blank och tyckeslös i så fall också
    hahaha... okej... varför då? tycker det är otroligt uttrycksfullt! nästan lite för mycket
  • Kimma72

Anonym (E-ma) skrev 2008-10-12 17:47:59 följande:

hahaha... okej... varför då? tycker det är otroligt uttrycksfullt! nästan lite för mycket
    Det tycker jag om "fuckad" också. Kanske för att vi är av olika generationer, men när mina tonårssöner säger "fuckad" om sina klasskamrater eller någon på tv så tycker jag det låter kränkande.

Kanske klarnar bilden lite nu om vi återgår till TS startinlägg, hur olika vi som människor reagerar och att det inte finns några "rätt eller fel" sätt att reagera
  • Anonym (E-ma)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:50:31 följande:
    Anonym (E-ma) skrev 2008-10-12 17:47:59 följande:
    Det tycker jag om "fuckad" också. Kanske för att vi är av olika generationer, men när mina tonårssöner säger "fuckad" om sina klasskamrater eller någon på tv så tycker jag det låter kränkande. Kanske klarnar bilden lite nu om vi återgår till TS startinlägg, hur olika vi som människor reagerar och att det inte finns några "rätt eller fel" sätt att reagera
    ja det är kränkande men nu sa Ablan det om sig själv på ett skämtsamt sätt så du överreagerar en aning...
  • Anonym (trams...)

Ni kanske ska börja göra mer spännande saker så att du hamnar i hans fantasier igen?
    Prova att skriva små lappar till varandra där det står vad ni skulle vilja göra med. Eller prata och planera..
    Tex. Häromdagen så runkade jag av min man på en undanskymd parkbänk. Vi hade pratat om det innan och möttes upp.
    Igår kväll onanerade vi i bilen på en parkeringsplats. Var mkt spännande.. Våga.. Jag lovar att man blir upphetsad..

• Ablan
    Svar på #317
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:29:42 följande:
    Inte likgiltig, bara utan åsikt och sen när blev det förbjudet?
    men du skriver att jag är blank och tyckeslös?!
    jag tycker att jag tycker saker annars hade det inte blivit mycket till diskussion?
    Kung Fu Pasta
  • Anonym (kåtis)

Jag tycker personligen att det är otoligt tändande att tänka att han står i duschen och tillfredsställer sig själv. Önskar att jag hade möjlighet att tjuvkika på honom .

• Anonym (eva)
    Ablan skrev 2008-10-12 18:23:55 följande:
    Svar på #317men du skriver att jag är blank och tyckeslös?! jag tycker att jag tycker saker annars hade det inte blivit mycket till diskussion?
    Dagens nya ord för mig blev "blank" och "tyckeslös". Vad det sistnämnda betyder kan jag ju lätt räkna ut, men hur menar du med "blank"? För mig betyder det typ uttryckslös eller som saknar mimik. Eller hur menar du som uppfann det?
  • Ablan

det undrar jag med? jag tar det som likgiltig, inte bryr sig osv

Kung Fu Pasta
  • handex

Men hallå Ablan, Eva m fl, hur orkar ni tjata på om ett ord eller två? Ta det i mail om ni vill, det är riktigt tråkigt att läsa och dessutom offtopic.

Svar på tråden Han runkar i duschen