• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Frontline

Anonym (tji) skrev 2008-10-12 13:09:14 följande:

Det är helt OK att runka NÄR man är ensam i lgh och vi inte är hemma.Inte OK att killen runkar någonstans i lgh när vi är hemma.
    Men det du inte ser har du med andra ord inte ont av , så som sagt om han låser in sig och ska duscha då ser du inget vet heller inget om så med andra gör ju det inget heller..
  • War
    Frontline skrev 2008-10-12 13:10:53 följande:
    Anonym (tji) skrev 2008-10-12 13:09:14 följande:
    Men det du inte ser har du med andra ord inte ont av , så som sagt om han låser in sig och ska duscha då ser du inget vet heller inget om så med andra gör ju det inget heller..
    Är ju liksom inte konstigare än att grannarna vägg i vägg har sex när man är hemma.
  • Anonym (tji)

Visst om man inte hör och inte märkt av det så gör inget men märker man det då är ingen roligt och vi "kvinnor" får sämre självförtroende.

Speiellt om man har småbarn och sina karlar gömmer ngt stans i lgh och runka eller porrsurfar. Vi är med barn, leker. laga mat eller ammars.. Tycker då är det fel.

• Anonym (?)

Men det låter som om du har ett stort problem med osäkerhet. Jag kunde inte bry mig mindre om vad min man gör i sin ensamhet (jag räknar det som att vara ensam om man är ensam i ett rum)då jag vet att det är helt olika saker att onanera och att ha sex. Att han onanerar påverkar inte förhållandet och vi har sex med varandra ändå. Ni har väl sex med varandra också? Kanske vill han oftare än vad som är möjligt då ni har smått hemma? Har du kontrollbehov? Jag tycker det låter orimligt och extremt omoget att försöka kontrollera när han ska onanera och inte. Han ska ju inte behöva fråga dig om lov, han är ju en vuxen människa som har rätt att ta på sig själv när han vill. Jag skulle tycka det var knäppt och vrickat om min partner bad mig att inte ta på mig själv då han var hemma för att det äcklar mig. Snacka om att känna sig kränkt! Nä, fy för osäkerhet!

• Anonym (?)

äcklar honom, inte äcklar mig..

• Anonym (jaha)
    Svar på #244
    Jag skulle bli ledsen och kränkt om min parnter gick ifrån mig in i ett annat rum, till ensamhet och valde att njuta med sig själv istället.
    Jag är helt fascinerad av hur olika syn vi människor verkar ha på det här. Det finns en mängd trådar om detta och dom delas alltid snabbt upp i två läger.
    Å andra sidan finns det också en mängd trådar om män och kvinnor som inte får tillräckligt med sex med/av sin partner. Kanske inte så konstigt om halva befolkningen tycker det är en helt självklar "rättighet" att inte alls behöva ha sex med sin parnter utan enbart onanera på så fort de får en chans.
  • Anonym (?)

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 13:32:06 följande:

Svar på #244Jag skulle bli ledsen och kränkt om min parnter gick ifrån mig in i ett annat rum, till ensamhet och valde att njuta med sig själv istället. Jag är helt fascinerad av hur olika syn vi människor verkar ha på det här. Det finns en mängd trådar om detta och dom delas alltid snabbt upp i två läger.Å andra sidan finns det också en mängd trådar om män och kvinnor som inte får tillräckligt med sex med/av sin partner. Kanske inte så konstigt om halva befolkningen tycker det är en helt självklar "rättighet" att inte alls behöva ha sex med sin parnter utan enbart onanera på så fort de får en chans.
    Som jag skrev tidigare tycker jag att det är helt ok att onanera men INTE om det påverkar det gemensamma sexlivet! För majoriteten är onani och sex två helt skilda saker som inte påverkar varandra. Gör det det så blir det ett problem på en annan nivå. Men om det bara handlar om att "jag" tycker det är jobbigt om "du" onanerar om "jag" är hemma, för det "äcklar" "mig" så anser jag att det är den personen som sätter upp förbudet som har problem.
  • Anonym (jaha)
    Svar på #247
    Okej, nu håller jag med dig! =)
    Men min kille kan oftast inte komma mer än en gång om dan. Vissa dagar känner han inte för det alls. Hur kul tror du det är att hitta honom runkande för sig själv då? När jag vet att jag blir utan..idag igen.
  • Anonym (funderar)

Alla dessa trådar "han runkar i duschen" "han runkar när jag är på jobbet" "han runkar vid datorn" osv osv

HUR vet ni att era karlar runkar i tid och otid? Är de öppna med det o berättar "nu har jag runkat 2 ggr i soffan idag"
    eller hittar ni spermafläckar på duschdrapperiet? Eller stönar han högt därinne?

Och vad har TS och alla dessa andra kvinnor för rätt att ifrågasätta mannens fantasier? Det är väl otroligt vanligt att man fantiserar om andra, vore ju konstigt annars. Det låter som om det är kvinnan och inte mannen som är onormal i detta fall.

• Anonym (tji)

Det finns män som har lite svårt att handera och låta bli. Okej om man inte har barn så är det lättare för kvinnor och komma och säga " får jag var med?"....

Inte man har barn hemma när han göra sina behov ngt stans i lgh. Då menar jag det är fel och det ger fel signaler till oss kvinnor.
    Att han vill inte ha mej, e jag ful, e jag inte sexig osv..
    varför vill han inte vara med familjen tillsammans och vänta till kvällen? När alla barn har gått lagt för kvällen eller inga barn är hemma?

Svar på tråden Han runkar i duschen