Jesster - Fy vad jobbigt

Lider verkligen med er, det är hemskt när man ser att barnet är alldeles matt o orkeslöst o man ändå inte kan hjälpa det
När Emma haft magsjuka (4-5 ggr) har hon inte velat ha något första dygnen utom liiiiiiiite saft/vatten/mjölk. Hon har lärt sig att det är äckligt att kräkas o mat=kommer upp igen

Efter någon dag har det funkat med liiite frukt-/nypon-/blåbäsrsoppa för då får hon ju både vätska o näring...Kanske någon fruktbit. Allt i mycketsmå mängder, tills hon själv har sagt att hon fixa mera.
Eftersom Elliot inte är så lätt-matad skulle jag köra på majsvälling i småååå doser (för att se om magen klarar det!) så ofta som möjligt, sen faktiskt även testa med päronpuré. Visst var det det han gillade mest va?

Allt han får i sig o kan behålla är som sagt bättre än inget alls!
KRAM till er!
Mini - Garvar som fan åt att du blev "sur"

Jag kan lägga in en bild på hemliga stället på hur jag ser ut när jag bara ska vara hemma o dra en hel dag ska du se att du blir gladare

Då är jag blekfet, stripig i håret, finnig o allmänt jävligt sunkig

Har inget att säga ang Kents jobb, hoppas verkligen att han sitter säkert!
Kul med gruppen där oxå, skojigt att läsa att du har skrattat
Trollet - *suck* mardrömskväll!! Hoppas T är frisk så ni kan ha en egen dag.
Nu ska jag återgå till mina fönster. Bara hälften kvar, sen ska jag hämta ner julgardinerna från vinden

Förresten såg jag att Hemtex har 50% på alla sina gardiner, ska kila ner dit o glutta lite oxå.
skynda skynda, nu är det bråttom