Nodejas Babes och Bambinos
Meria - Guuuuud vad fin du bidde i håret!!!Och, nej. Jag är inte ambitiös. Jag är oerhört uttråkad o rastlös. Är less på att bara sitta o uppdatera den här sidan 3-4timmar i sträck, kissa o hämta nåt skit att knapra på
Jesster - *haha* Nej, stanna inne du. Flickan har gott om tid på sig att andas frisk luft lite senare i livet
Iaf så är bullarna klara o jag har även dammsugit. O ringt svärmor. Jag får låna hennes bil om jag vill, istället för att promenera till VG:n. Men nu är det så att jag inte har någon lust att gå på VG längre
Oh well, jag har minst en timma på mig tills jag måste ha fattat ett beslut så...

Jag blir skitirriterad o suckar o stönar (omedvetet!) ända tills Micke vaknar o blir förbannad på mig, o då blir jag arg på han istället o så sover jag dåligt resten av natten oavsett om Emma bökar eller ej
Men jag jobbar på det, eftersom jag vet att det inte är Emsans fel att hon störs av något/bökar runt, o att det snarare blir värre om jag snäser åt henne.
Den vill bara göra bildspel/video, men det vill inte jag. Jag vill kunna bläddra bland bilderna själv o välja om jag vill framkalla osv...Hittar inget om det i "frågehörnan"/alternativ heller, där står bara hur man lägger till musik osv*suck*